pátek 12. února 2016

Skin 79 - Pink BB Pumping Cushion, Pink Energy Make Up Base, Pearl Luminate Brilliant Deep Cleanser REVIEW


Krásný den.

Neznám žádnou ženu, která by nechtěla vlastnit dokonalou pleť. Jenže né každá má pleť jako dětskou prdýlku. S přibývajícím věkem se vytvářejí na pleti vrásky naopak mladá pleť bojuje s akné a mastnotou. Já mám teď pleť suchou a citlivou, ale občas potřebuji trošku pomoci k dokonalosti a ráda používám bázi i make-up. Musím napsat, že od doby, co používám domácí kosmetiku se mi pleť zlepšila k tomu dopomohlo i solárko, které mi pomáhá na ekzém. Dnes Vám představím tři výrobky od značky Skin79. 

PINK BB Pumping Cushion



Začneme pěkně od začátku a to balením, které pro mě není vůbec praktické. Vždy, co BB krém vymáčku, tak trošku zůstane na zrcátku a já nesnáším bordel v kosmetice a už vůbec není použitelná houbička na nanášení. Přijde mi, že zůstane hodně BB krému v houbičce a na pleti nic není :-D Praktické balení je to super, když jedete někam na cesty, tak si nemusíte brát s sebou zrcátko. Můžete si vybrat ze dvou barevných odstínů. Začala jsem negativně, ale obsah BB krému je pravdu skvělý a jsem s ním moc spokojená!
Mám teď problém se suchou pletí a červenáním díky ekzému, který se mi objevuje, jak se mu chce. Osobně používám BB ráda a jsou moji oblíbenci. Má hustější konzistenci a skvěle se na pleti roztírá a klidně můžete i vrstvit pro lepší krytí. S BB krémem nemusíte mít obavy, že Vám na pleti vytvoří masku. Já ho nemusím vrstvit, stačí opravdu maličko. Krásně pleť sjednotí, určitě nečekejte extra krytí jako třeba u makeupu. Zakryje mi moje neduhy jako je zčervenání pleti, žilky a pár pupínků. Určitě ho neaplikujte jako korektor, zalézá do vrásek okolo očí. Já ho nemusím zapudrovávat, jelikož moji suchou pleť krásně hydratuje a díky obsažené zmatňující formule vytvoří na pletí matný finish. Výsledkem je tedy krásná pleť bez pocitu mastnosty, která vydrží tak půl dne, pak se BB ztrácí. Přijde mi, že nezvýraznil a nezalézal do vrásek, které mám na čele. Vydrží opravdu dlouho na pleti. Za sebe BB doporučuji, jsem s ním spokojená! Nedoporučuji na opravdu mastnou pleť.  Můžete do balení koupit i náhradní náplň. Obsah je 15 gramů. Jako velké plus beru i UV ochranu SPF 50+. K sehnání ZDE.  

 Pink Energy Make Up Base

Když jsem často používala báze, tak se mi zhoršila pleť = více se mastila, pupínky a červenání pleti, prostě katastrofa! Tahle báze mě překvapila, že to nezpůsobuje a navíc hezky voní. Praktické a malé balení. Ráda ji používám pod BB krém. Báze vlastní krémovou a přitom lehkou konzistenci. Po nanesení báze se makeup či BB skvěle roztírá. Pleť projasní, vyhladí a skvěle připraví na aplikaci makeupu. Netvrdila bych, že hydratuje, což ani od báze nečekám. Celkově jsem s ní spokojená a doporučuji vyzkoušet. K dostání ZDE. 

Pearl Luminate Brilliant Deep Cleanser




Balení produktů je plastový a moc se mi líbí. Jeho obsah je 100ml, což opravdu vydrží na dlouhou dobu. Gel voní příjemně a trošku svěže. Vlastní označení 5v1, což znamená odličovač očí, odličovač rtů, čistící olej, pěnový odličovač, masážní krém. Odlíčí šetrně a přesto důkladně, po odlíčení gelem už nemám na tamponku nečistoty jako po některých jiných gelech. Klidně bych ho doporučila na všechny typy pleti. S klidem jsem ho použila na odlíčení oči a super, i když dvoufázové odličovače mám raději. Jsem opravdu spokojená a doporučuji vyzkoušet! Navíc pleť vůbec nevysušuje, necítím se po odlíčení jako sušenka. ZDE k sehnání. 

Zaujal Vás nějaký kousek od Skin 79? Já jsem většinou s kosmetikou moc spokojená ♥ Budu ráda za Vaše názory ve formě komentářů ♥♥

♥ Krásný den přeji ♥

2 komentáře:

  1. Od Skin79 mám asi 4 BB krémy, nejvíc mi sedí ten klasický růžový. Tyto produkty co ukazuješ ještě neznám, moc mě zaujal ten odličovač.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovač je fakt super, nejsem po něm vůbec vysušená :-) Doporučuji ho ♥

      Vymazat