sobota 21. září 2013

Revlon Colorstay make-up

Ahoj světe, 
 
konečně jsem se dokopala, udělat recenzi na make-up od Revlonu Colorstay. Už jsem recenzi slibovala dlouho a konečně je tady.
Koho by zajímalo, tak jsem make-up pořídila ZDE
Seženete ho ve dvou variantách - na mastnou a suchou pleť.
 
MAKE-UP
 
 
 
 
 
 
 



 
 
CO SLIBUJE?
 
Revlon Colorstay v odstínu Buff pro normální a suchou pleť, který neucpává póry. 
 
Poskytuje kompletní pokrytí a matnou povrchovou úpravou. Komponenty rozptylu světla opticky vyhlazují pokožku. Vitaminy A a E vyhladí povrch a chrání pokožku před škodlivými vnějšími vlivy.
 
Make-up vydrží až 24 hodin.
 
SPF 15. 

JAK PŮSOBIL NA MÉ PLETI?
 
Obal je ze skla, což se mi líbí. Když odšroubujete víčko, tak zjistíte, že nemá aplikátor, ale mě to nevadí. Make-upu je 30 ml. Krásně voní.
 
Make-up je tekuté konzistence.
 
 Oceňuji, že obsahuje SPF 15.
 
Make-up by měl na pleti vydržet 24 hodin - na mé pleti opravdu vydrží 16 hodin. Vždy make-up zapudruji, takže to prodlouží jeho výdrž.
 
Pleť nemám problematickou, takže nepotřebuji velké krytí, ale musím napsat, že kryje velmi dobře! To můžete vidět na obrázku. Pokud potřebujete větší krytí, tak můžete make-up vrstvit.
 
Make-up je sice určený na normální a suchou pleť, ale poslední dobou mám pleť suchou a tento make-up mi suché místa zvýrazňuje. Takže pokud máte suchou pleť, tak před aplikací vždy pleť namažte krémem.
 
Navíc make-up neucpává póry.
 
ZÁVĚR?
 
Za sebe mohu jen doporučit. Jelikož si zde vybere mastná, suchá pleť. Cena je také příjemná okolo 250,- Kč. A vydrž, krytí je super. Takže pokud hledáte dobrý make-up, tak doporučuji tenhle!
 
Máte zkušenosti s make-upem od Revlonu?
 
Krásný den přeje Kyrkys :O)
 
 
 
 

4 komentáře:

  1. Na tenhle MU si brousím zuby už docela dlouho, ale vždycky dostane přednost něco jiného - snad ho jednou budu vlastnit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up od Revlonu mám také.. Jsem s ním spokojená. Akorát mi celkem vadí, že nemá aplikátor, ale zase to není nepřekonatelný problém.. jen by to ulehčilo práci s ním.. Jinak mi na pleti vydrží také déle než běžné make-upy.. takže jsem s ním ve výsledku opravdu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu super. Ten, kdo je zručný mu vadit nebude, že nemá aplikátor.

      Vymazat