středa 16. října 2013

Moje péče o ruce, nehty aktuálně

Ahoj krásky,
 
 přišla jsem z brigády. A rychle jsem připravila tenhle článek pro Vás. Podělím se s Vámi, jak pečuji o své ruce v zimě a na  podzim. Ukážu Vám, jaké krémy a jinou péči používám.
A jdeme na to!!!
 

KRÉMY NA RUCE
 
 
NATUVELL KRÉM NA RUCE
Na ruce a po rozetření
 
Tento krém jsem zakoupila v Globusu za 30,- Kč. Nečekala jsem zázraky. Je s olivovým olejem pro velmi suché ruce a to můžu potvrdit, opravdu obsahuje olivový olej a nejen to. Obsahuje i glycerin, je jedna z nejčastěji používaných surovin v kosmetickém průmyslu. Dávkování do 5% zvlhčuje pokožku, při vyšším než 10% naopak vysušuje. Dále obsahuje panthenol, palmový olej, silikon.
Oceňuji jeho složení vzhledem k ceně. Rychle se do rukou vstřebá. Zanechává pokožku hydratovanou, jemnou, hebkou. Když se jdu po hodiny i déle umýt ruce po použití tohoto krému, tak ho cítím, jak na rukách udělal povlak díky silikonům, které obsahuje. Ale klidně bych ho doporučila. Za tu cenu skvělý, navíc ho je 100ml !!


CIEN KRÉM NA RUCE
Na ruce a po rozetření


Asi je známo, že kosmetika Cien je vzhledem k ceně kvalitní. Není vyjímka ani tento krém od Cienu, který je na velmi suché a namáhané ruce. Koupila jsem ho za 40,- Kč. Je to SOS koncentrovaný krém na ruce. Měl by být na 200 aplikací, což nevím a nebudu počítat :D. Krému je 75 ml. Obsahuje glycerin, kyselinu palmitovou ( které intenzivně vyživují pleťové buňky a posilují přirozenou ochrannou vrstvu pokožky. ) Krém je mastný, ale celkem rychle se vsákne do pokožky. Ruce zanechává vyživené, jemné, hebké. Ruce nejsou tak suché po několikátém použití.
Doporučuji!
 
 
UNIVERZÁLNÍ INDULONA
Na ruce a po rozetření


Tohle je naprostá klasika. Promašťující ochranný krém, který je hodně mastný a dlouho, dlouho, dlouho se vstřebává.  Většinou ji používám doma na promaštění mých suchých rukou v zimě a na podzim. Pořádně si je namažu a ruce si dám do rukavic. Nechám působit přes noc nebo půl hodinky a ruce jsou krásně jemné, hydratované, hebké. Znám lidi, co ji používají jako krém na pleť. Já ji používám, na co potřebuji. Na suché paty, pleť, dekolt, krk, ruce. Pokud máte citlivou a suchou pokožku opravdu ji doporučuji. Obsahuje vazelínu, lanolin ( je žlutá mazlavá látka vylučovaná mazovými žlázami zvířat tvořících vlnu. ) tekutý parafín a další.
Opět ji moc doporučuji.
 

INFADOLAN, CALCIUM MAST

Infadolan -  mast obsahuje vitamín A a D, které jsou rozpustné v tucích a podporují hojení ran a jizev. Zvyšuje odolnost kůže a sliznic proti infekci. Dále je velmi vhodný na suchou kůži u ekzémů a na opruzeniny. Blaho na suché a popraskané ruce. Hodně mastný, ale vsákne se po delší době. Po téhle masti jsou ruce napité a udržují si dlouho hydrataci a nejsou hned suché.
Doporučuji.

Calcium mast - podporuje obnovu pokožky a promašťuje ji. Tím, že má obnovovat pokožku je velmi šetrná a proto ji používám na suché ruce. Krásně je dá dohromady. Ruce jsou hydratované a po téhle masti si udržují hydrataci dlouho.
Super věc!

První je Calcium mast. Druhá Indadolan.
 
 
PÉČE O NEHTY
 
Moje nehty jsou po lepení umělých velmi zničené. A tak se snažím používat péči o nehty, ale nemyslím, že by mi to pomáhalo. Nehty se mi hodně lámou. Mám je opravdu krátké. Asi nejsem člověk, co by měl takové štěstí. Ale snažím se :D. Tak snad jednou.
 
Používáte stejné věci? Napište mi jaké.
Mějte se krásně :O)

4 komentáře:

  1. Ahoj indulonu taky používám a ještě Kamil krém ten je taky na suché ruce, které mám z práce hodně zdevastované skvělý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vyzkouším Kamil, jelikož si druhá, kdo mi to píše.

      Vymazat
  2. Ahoj Kyrkys, už jsem jednou psala, že Infadolan a Indulona je prostě klasika a super, prostě za málo peněz hodně muziky :) Jsem ráda, že jsi to zase a znovu zopakovala, prostě klasika, je klasika... :-) Zdraví Míša Kl.

    OdpovědětVymazat