pondělí 11. listopadu 2013

Pleťová maska - Tea Tree Calming SKIN79 (20ml)


Ahoj všem,

nedávno jsem zkoušela plátýnkovou masku od Skin79. Masku jsem mohla vyzkoušet, jelikož byla součástí Ladyboxu. Dříve jsem ani netušila, že Skin79 dělá takové masky. Můžete vybírat z pěti druhů těchto masek - medová, aloe, zázvorová, tea tree a perlová. Dokonce můžete vyzkoušet všechny masky za 125 Kč. Každá maska stojí 30,- Kč po 20ml.
Já jsem v Ladyboxu měla masku s tea tree. 

Popis masky
Zklidňující & uvolňující Tea Tree extrakt z Tea Tree chrání před vnějšími škodlivými vlivy a zklidňuje pleť, Centella Asiatica dodává svěží a čistý vzhled. Zklidňuje, pečuje o problematickou pleť, čistá a svěží pleť. Před použitím - jemně opláchněte pleť, otevřete sáček a naneste masku na pleť, po 20 - 30 minutách masku sundejte a zbylou tekutinu lehce rozetřete na pleti.

Jak to vidím já?
Moc jsem se těšila až masku konečně vyzkouším. Před aplikací masky jsem si vyčistila pleť. Maska je dost napuštěná sérem. Byla to legrační aplikaci, jelikož maska byla vetší než můj obličej :D. Po nanesení masky jsem měla chladivý pocit, až mi byla zima. Brala jsem to jako relaxaci. Nanesla jsem si masku a šla si lehnout do postele k tomu jsem si pustila relaxační hudbu a nastavila si budíček na 20 minut. Po 20 minutách jsem si masku sundala a zbytky séra vmasírovala do pleti. Sérum se rychle do pleti vštrebalo. Opravdu mi přišla pleť hydratovaná, svěží a projasněná. Po masce byla pleť jemná jako dětská prdelka.

Závěr?
Doporučuji. Každý si vybere masku podle typu pleti. Já osobně přemýšlím o koupení všech masek.


Baf :D



Pokud máte s maskami zkušenosti, tak mi určitě napište jaké.
Krásný den přeje Vaše Kyrkys :O)


2 komentáře:

  1. Takže takhle maska vypadá, čili jen na jedno použit? Já mám nějakou snad revitalizační.

    OdpovědětVymazat