pátek 24. ledna 2014

MUA UNDRESSED - paletka očních stínů

 
Ahoj všem,
 
dneska to bude recenze na moji oblíbenou paletku od MUA. Paletka Undressed by měla odpovídat paletce od Urban Decay, což nemohu potvrdit ani vyvrátit, jelikož paletku od UD nevlastním.
 
Jak to vidím já?
Paletka stínů od MUA je v platovém obale. Paletka obsahuje 12 očních stínů. Paletka má 9,6 gramů. V paletce najdete matné stíny a se shimmerem. Jejich konzistence je máslovitá, skvěle pigmentované, ale matné stíny nejsou tolik pigmentované jako ty se shimmerem. Můžete s ní vytvořit denní a večerní líčení. Řekla bych, že dost rychle ubývají. Pro dlouhotrvající efekt doporučuji používat bázi pod oční stíny. Pokud použiji bázi pod oční stíny, tak mi stíny vydrží celý den. Já jsem s paletkou moc spokojená. Paletku jsem koupila ZDE.
 
Závěr?
Paletka 12 očních stínů stojí okolo 179,- Kč.
Navíc jsou dobře pigmentované a to uvidíte i z fotek.
Za mně doporučuji!
 
PALETKA
 
 
PRVNÍ ŘADA STÍNŮ
 
DRUHÁ ŘADA STÍNŮ

Máte s paletkou zkušenosti? Vaše Kyrkys :O)

14 komentářů:

  1. Od MUA mám paletku Heaven and Earth, protože v době, kdy jsem objednávala byla Undressed nedostupná, každopádně i s tou svou jsem velice spokojená. MUA dělá podle mého názoru fakt skvělé paletky, kterou daleko předčí dražší stíny, neříkám úplně ty hodně drahý, ale drogérkový určitě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám i Undressed, Undressed Me too, Starry Night a Glitter ball a všechny jsou úúúúžasné! Nádherně pigmentované, s bází výdrž skvělá.. Miluju je!

    OdpovědětVymazat
  3. Missy: Mám v plánu si pořídit další paletky od MUA, kam se na ni hrabou značky z drogérie :D Musím s tebou souhlasit!

    OdpovědětVymazat
  4. Olga Vavřiníková: Já vlastním Undressed, Undressed Me too a chci další :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika LittleAlien: Paletka je skvělá, doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  6. SpK nooo pokud bys chtěla, tak ti můžu Glitter Ball za nějakou nízkou částku prodat, protože pro ni nemám využití :( Mám jiné barevné palety a tato mi jen leží sama samička :( :D

    OdpovědětVymazat
  7. Olga Vavřiníková: Děkuji, ale nechci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám Undress me too a je fajn :) Jen když jsem si teď pořídila W7 In the Buff tak vidím, že je pigmentovaná asi 100x víc :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. Jana: Taky jsem koukala na jejich paletky :-) Teď vím, že za to asi stojí :D

    OdpovědětVymazat
  10. Klárko - díky za rtěnku :) Zkus se podívat i na paletky od Sleek - nebudeš zklamaná :)

    Elena

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní: Mám paletku od Sleeku -Bad Girl a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle od MUA mi má přijít příští týden, tak se moc těším až začnu kouzlit =)

    OdpovědětVymazat
  13. PiecesofMyWorld by Dominika: Já si chci pořídit další, jelikož je to skvělá paletka za málo peněz :-)

    OdpovědětVymazat