pátek 14. února 2014

BIOHAR vlasový aktivátor

 
Co vlastně ten Biohar je?
BIOHAR aktivátor růstu vlasů s přírodní kyselinou hyaluronovou. Vysoce kvalitní kyselina hyaluronová a provotřídní kolagen svými účinky otevírají zcela nové možnosti v péči o Vaše vlasy.
Biohar je vysoce účinný aktivátor vlasů, který byl vyvinut na základě objevu přírodních růstových polypeptidů. Prvotních vynikajících výsledků bylo dosaženo při testování u nejtěžší formy úplné ztráty vlasů – tzv. totální alopecii. V případech nadměrného vypadávání vlasů, ale také přímo na již prořídlé vlasy byla prokázána výrazná a celková regenerace a aktivace tvorby nových vlasů.
Účinek aktivátoru vlasů Biohar se také výrazně projevil ve zlepšení kvality vlasů – jejich pevnosti, pružnosti a zamezení lámavosti. Biohar je méně účinný v případech hormonálních příčin, které se vyskytují především v mužské populaci, kdy jde o tzv. \"vysoké čelo\" čelních koutů. V těchto případech může Biohar zmírnit důsledky těchto poruch, nedokáže však odstranit jejich příčinu - není hormonálním prostředkem.

Biohar vlasový aktivátor lze použít v případě:
  • nadměrného vypadávání vlasů
  • na již prořídlé vlasy
  • na vlasy lámavé
  • bez pružnosti
Hyaluronan Biora umožňuje regulaci krystalicky vázané vody a současně cíleně transportuje do vlasové pokožky růstové polypeptidy a vitamíny. Tím dochází k aktivaci vlasové cibulky.

Kyselina hyaluronová je součástí základní hmoty pojiva kůže, tvoří dlouhé molekuly, které jsou schopné vázat značné množství vody. Právě dostatečná hydratace epidermis je jeden z nejvýznamnějších faktorů v rezistenci (odolnosti), ale i v zevním vzhledu kůže a je v úzkém vztahu k celé řadě dalších vlivů. Dalším významným faktorem podmiňujícím vzhled kůže je turgor (vnitřní napětí buňky) a elastičnost. Tuto určuje spolu s kolagenními vlákny základní mezibuněčná hmota a její součástí je i kyselina hyaluronová. Pokud je hyaluronan získáván z kvalitních přírodních zdrojů, je látkou organismu vlastní, při vnější aplikaci na pokožkou je mimořádně dobře tolerován a to i alergiky.
 
Nejdříve jsem testovala lahvičku od kamarádky a pak jsem si sama zakoupila ještě jednu, abych mohla říct svůj 100% názor. Zní to jako zázrak, že?
 
BIOHAR

 
 Jednu lahvičku jsem dostala od kamarádky a druhou jsem si koupila já, jelikož jsem nechtěla dělat závěry z jedné lahvičky. Chtěla jsem Vám sdělit svůj 100% názor.
 
POPIS A SLOŽENÍ




Zarazilo mě složení, které obsahuje alkohol, který je z vodičky hodně cítit. Hned jsem si řekla, že to bude katastrofa, jelikož mám suchou pokožku hlavy a alkohol vysušuje. Byla jsem překvapená, že mi nepodráždil pokožku hlavy. Naopak jsem zaznamenala hydratovanou pokožku, díky obsaženým látkám.
 
Aplikovala jsem každý večer vodičku do vlasů a masírovala do jejího vstřebání. První aplikace mě trošku zarazila, jelikož při vtírání do vlasové pokožky máte pocit kluzkosti. Kluzkost po vstřebání do pokožky zmizí. Opravdu se mi po delší aplikaci zmírnila suchost pokožky, což oceňuji.
 
Biohar slibuje růst nových vlasů, což můžu potvrdit. Opravdu mi rostou nové vlásky. Takové malé okolo obličeje. Co se týká ve zlepšení kvalitě vlasů, tak to jsem nezaznamenala. Určitě nepomůže lidem, kteří mají vypadávání vlasů dědičné.
 
VODIČKA

Máte s Bioharem zkušenosti? Napište mi jaký.
 
Chci Vám popřát krásného Valentýna ♥
 
Vaše Kyrkys ☺

11 komentářů:

  1. Ahoj,s Bioharem zkušenosti nemám,ani ho zatím nepotřebuji,protože mám vlasy dost husté a ani mi nepadají,ale jinak pěkná recenze.Taky Ti přeji krásného Valentýna :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, budu objednavat...našla sem na netu za 159,-,pokud by mel nekdo z Prahy zajem, napiste na kristyna.sch@email a rozdelime se o postovne:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle aktivátor bych ráda vyzkoušela, protože mám přesně takové problémy s vlasy jak je tu napsáno:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vendula Popelkova: Děkuji ♥
    Caroline: Tak to určitě vyzkoušej :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám a nedám na něj dopustit! Už po týdnu mi začaly růst minivlásky... Za měsíc vlasy o hodně hustější a i po vysazení nevypadávají... teď používám 1x za půl roku celou kůru na udržení... Nikdy jsem nenašla nic lepšího.
    Jinak update - v lékárnách mají kolem 120 Kč, takže z netu zbytečný objednávat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tezz: Jsem ráda, že nejsem sama. Já jsem ho koupila za 150,- Kč. Asi podle toho, kde..

    OdpovědětVymazat
  7. téééda, vypadá to fakt super. Něco takového bych přesně potřebovala ... lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat