sobota 25. října 2014

▲▼▲ Nákupy - Říjen 2014 ▲▼▲


Všem přeji krásný večer. Dnes si dáme nákupy za měsíc říjen 2014. Natočila jsem i video, které bylo komplikované. Nejdřív jsem chtěla natáčet venku, ale bohužel soused se rozhodl jinak. Takže jsem natáčela v baráku, kde nic není a tak je slyšet ozvěna. Snad se Vám video bude líbit. Jdeme na to!


VIDEO

Obličej

Apple Mint maska od Skin79 - Jedná se o pleťovou masku, která by měla být čistící a zklidňující. Měla by zvláčňovat podrážděnou pleť, absorbovat přebytečný maz a nečistoty, zmatňovat. Jak vidíte na fotkách maska je zelená a obsahuje malé zrníčka, které z pleti odstraní odumřelé buňky. 


Jako další tu mám Garnier Fresh Essential čistící a pěnový gel s čistícími složkami a detoxikačním výtažkem z hroznů odstraňuje z povrchu pleti nečistoty (zbytky make-upu, toxiny, prach). Pleť je čistá a svěží. Napěňte malé množství gelu s vodou a jemně masírujte Vaši pleť s důrazem na čelo, nos a bradu. Důkladně opláchněte vodou. Zatím ho používám krátce a jsem s ním spokojená. 
Balea čistící pěna s výtažkem z lotosových květů - Balení se mi moc líbí, navíc krásně voní. Pleť vyčistí od nečistot a make-upu. Používám ho zatím krátce. No uvidím, jak se bude tvářit po delším používání. 
Pleťová čistící voda Clairisine - Je určená na mastnou pleť s akné. Zatím jsem s ní spokojená. Pleť nevysušuje a nedráždí, takže uvidím, jak se bude tvářit po delším používání. Možná víte, že jsem byla u kosmetičky na čištění pleti a kosmetička mi doporučila tuhle řadu, která obsahovala krém i masku a tuhle čistící vodu. Bohužel krém obsahoval silikon, který v krému na obličej nesnesu, takže jsem masku a krém darovala mamce.
Balzámy a rtěnky 

Vlastním tři rtěnky s obsahem přírodních zvláčňujících ingrediencí hydratují rty po celý den. Obsahují včelí, kandelilový a karnaubský vosk. Přítomnost ricinového oleje zajišťuje lesklý a dlouhotrvající film. Zatím jsem rtěnky zkoušela jen na ruce, ale překvapila mě pigmentovanost, vůně a konzistence, takže se těším až je konečně vyzkouším na rty. Bohužel teď trpím na suché rty a nemohu se jich zbavit. 
 Odstíny rtěnek

Jako další mám tři balzámy na rty. Brusinku, pšenice, rakytník. Všechny krásně voní. Používám je krátce, takže nemohu říct, jaké jsou. 

Nezajímavé věci 

Koupila jsem si konečně obal na zubní kartáček. 
Pak vazelínu, která je super na suchou pokožku, jelikož změkčuje. Ráda ji používám na suchou pokožku chodidel. Večer si namažu chodidla a navléknu ponožky a ráno jsou jemné a hydratované. 
Jako poslední je náhradní náplň do řasenky. Pokud Vám vyschla Vaše oblíbená řasenka, tak ji nemusíte vyhazovat, ale stačí si koupit náhradní náplň.

Balíček z muashop.cz

Přišla mi kosmetika W7. 
Rozjasňovač je inspirovaný leendárním Benefit High Beam. Dá se používat na jakékoliv místo na obličeji, které chcete rozjasnit. Nanáší se štětečkem. Zatím mě překvapil, jak dlouho vydrží. Barva je moc pěkná.
Další mi přišla tvářenka v odstínu tahiti, rio. Odstín tahiti je růžová a rio je taková fialová. 
Poslední je báze pod oční stíny, která je perleťově bílá. 

Odstíny na ruce

Balíček z fajnšminky.cz

Navázala jsem novou spolupráci s e-shopem fajnšminky.cz. Mohla jsem si vybrat tři výrobky a tak mě zaujala kosmetka Cargo a oční linky od Maybelline. Od Cargo jsem si vybrala korektor + make-up v jednom a bronzer v odstínu light. S očními linky jsem moc spokojená, včera jsem je zkoušela poprvé a jsem opravdu překvapená, že vydrží celý den.

Odstíny

Dekorativní kosmetika

Lak od Catrice, který jsem koupila společně s časopisem Joy. Na nehtech vypadá krásně. Vydrží tak 4 dny, což oceňuji.

Make-up Rimmel Match Perfection - Poslední dobou jediný make-up, který mi nezvýrazňuje suché místa na pleti. Takže jsem si ho moc oblíbila a patří mezi oblíbence. Kdysi jsem ho měla a byla jsem naprosto spokojená.  Oceňuji, že má SPF 18. Konzistence je určitě řidší, ale dobře se roztírá i tak bych řekla, že má pro mě středně krycí schopnost. Nanáším ho štětcem. Je mastnější, takže ho nedoporučuji na mastnou pleť. Po aplikaci make-upu ho vždy přepudruji, aby mi make-up vydržel déle. Na mé pleti mi vydrží bez úpravy 4-5 hodin, pak musím opět přepudrovat. 

Catrice korektor - Pořídila jsem si legendární korektor od Catrice v nejsvětlejším odstínu.  Nezalézá do vrásek pod okem. Krásně kryje nedokonalosti bez zvýraznění suchých míst. 

Rimmel lesk na rty v odstinu 330 Snog - Zajímavá barvička, nevím proč, ale čekala jsem, že bude vonět lépe. Na rtech trošku lepí. 

Jako poslední tu mám tři řasenky, které používám krátce. 

Vlasová kosmetika

Vlasovou kosmetiku Taft jsem vyhrála v soutěži a mám z ní velkou radost. Lak suprově zafixuje a opravdu na dlouho. Tužidlo dodá objem, což oceňuji, nejsem člověk, který má od přírody objem vlasů. S řadou jsem spokojená. Určitě se můžete těšit na recenzi. 

Dýňový olej

Olej je za studena lisovaný a tak si uchová v sobě všechny prospěšné látky a vitamíny. Dýňový olej je skvělý, jak do kuchyně, tak do kosmetiky. Obsahuje nenasycené mastné kyseliny, karoten, stopové prvky, minerální látky, a tak není pochyb, že je pro organismus velmi prospěšný. Světe div se, i když patří do skupiny olejů, je přirozeně bezcholesterolový. Klinicky ověřené testy jasně potvrzují, že díky vysokému obsahu vitaminu E, patří mezi nejúčinnější antioxidanty a příznivě působí dokonce i na prostatu. 

Kosmetika na výrobu domácí kosmetiky

O kosmetice jsem psala rozbalovací článek ZDE. A návod na domácí pleťový krém ZDE.

Doufám, že se video a článek bude líbit. Mějte se krásně. 

Vaše Kyrkys

5 komentářů:

  1. pořídila sis opět super věci, moc se mi líbí ty rtěnky, taky zbožňuju nakupování v drogerii :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tím videem jsi mě tak vystrašila, že jsem se pak bála jít osprchovat! Jsem sama doma, to mi nedělej :) Jinak bych někdy ráda vyzkoušela Match Perfection od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pett T.: Děkuji, ještě jsem je nezkoušela :D

    Soňa: Určitě po něm mrkni je super :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pořídila sis moc pěkné věci, nejvíce mě zaujaly ty rtěnky MOJE, s touto značkou nemám žádnou zkušenost, těším se na recenzi :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. p.e.t Děkuji, mrkni do štítků, psala jsem na některé jiné výrobky recenzi ♥

    OdpovědětVymazat