čtvrtek 5. února 2015

♥♥ Oblíbená pečující kosmetika 2014 ♥♥


Ahojky.

Dnešní článek budu věnovat oblíbené pečující kosmetice 2014. Snad se necháte inspirovat a podělíte se Vy, jaké jsou Vaše oblíbené produkty roku 2014. Článek jsem chtěla napsat dřív, ale nezbyl čas. Jdeme na to!

Odličovací tamponky

Moje nejoblíbenější odličovací tamponky jsou z Lidlu. Nejdříve jsem si kupovala ty klasické menší, jak vidíte na fotce. Jak jsem vyzkoušela ty větší, tak je nedám z ruky. Velké tamponky stojí okolo 50,- Kč a opravdu jsou jemné a nerozdělávají se. Ty menší jsou bohužel hrubší a rozkládají se, takže pak mám všude vatu, používám je na nehty. 


Cien balzám na vlasy

Oblíbila jsem si balzámy na vlasy od Cienu. Vzhledem k ceně jsou velmi kvalitní. Nečekejte zázraky, je to taková klasická péče pro vlasy. Já jsem s nimi moc spokojená, navíc krásně voní a konzistencí jsou hustější. Vlasy mám po použití jemné, hebká, krásně se rozčesávají. Určitě čekejte recenzi. 

Zelený je určený pro objem a neobsahuje silikony, takže ho doporučuji i na mastné vlasy.

Modrý je určený na suché vlasy, který také neobsahuje silikony, ale nedoporučila bych ho na mastné vlasy. Mohl by vlasy více mastit a zatěžovat. 

Cien deosprej

Moje oblíbené deospreje. V Lidlu už seženete více druhů. Když ho použiji, tak se sice nepotím tolik, ale nesmrdím potem. Určitě Vám to 100% nepomůže od pocení, ale je to spíše proti pachu potu. 

Odlakovač Cien


Opravdu skvělý odlakovač. Stojí 50,- Kč. Odlakovač má skvělý aplikátor, dobře odlakuje. Přijde mi, že trošku vysušuje kůžičku okolo nehtů, ale jaký odlakovač ne. Určitě ho doporučuji. 

Tělový krém a odličovací ubrousky


Tělový krém používám přes 14 dní a už teď ho mám oblíbený. Konzistencí je lehčí a lehce se roztírá. Rychle se vstřebává a opravdu zanechává pokožku vyživenou bez pocitu mastnoty. Doporučuji.

Iseree odličovací ubrousky. Nejlepší věc, když jsem líná se odlíčit například po párty apod. Jsou skvěle napuštěné, takže odlíčení jde rychle. Příjemně voní. V balení jich je 25. Dělají i druhou variantu, balení je modré a jsou určené na normální a smíšenou pleť. 


Kosmetika Balea

Kosmetiku Balea seženete v drogeriích DM. Já mám kosmetiku Baleu moc ráda je levná a opravdu kvalitní. Bohužel, co se týká pleťové kosmetiku, tak ta mi nevyhovuje. Jednou jsem měla masky a docela to šlo. Jinak ostatní věci mi vyhovují. Doma jsem měla jen dvě věci jako peeling a sprchový gel, který nádherně voní. Doporučuji vyzkoušet něco od Baley. 

Mazání na tělo

Na můj atopický ekzém je super Bioderma, vždy mi po něm zmizí a červené místo zklidní. 

Excipial U Hydrolotio je emulze pro suchou pokožku. Krém jsem koupila v období mastnější pleti, kterou jsem měla suchou a byla a jsem s ním moc spokojená. Když nevím, jaký krém si koupit sáhnu po Excipialu. Verze Hydrolotio je lehčí a dobře se vstřebává. Jeho bratr Lipolotio je mastnější a hodí se jen pro suchou pleť, používám ho jen v zimě. Koupila jsem ho v lékárně a stál přes 100,- Kč. Obsah krému je 200 ml. V lékárně ho koupíte bez předpisu. Používám ho ráno a večer. Má lehkou krémovou konzistenci. Po krému se nelesknu a nemám pocit mastné pleti. Jednoznačně doporučuji! 


Balzámy na rty od dekorativní kosmetiky MOJE

Balzám pro muže od kosmetiky MOJE. Opravdu v drogérii se setkávám jen s balzámy pro ženy. Možná jsem slepá, ale většinou vidím jen balzámy pro ženy. Obal balzámu je plastový a celkově se mi líbí. Balzám jsem používala společně s přítelem. Přítel ho používal na rty i na popraskaný nos po rýmě. Byl s ním spokojený to je celé, co mi řekl, takže jsem ho musela také použít, abych mohla dát podrobnější recenzi. Na popraskaný nos jsem ho používala a vůbec neštípal, takže je vhodný i pro citlivky. Při suchých rtech hydratoval, vyživoval a opravdu zbavil rty suché kůže. Voní opravdu pánsky, ale není to vtíravá kořeněná vůně. Takže pro muže ho mohu vřele doporučit. 

Všechny balzámy mají plastový obal, který je bytelný. Už mi několikrát spadl na zem a stále drží. Účinek u každého z balzámů mi přijde stejný. Skvěle rty hydratuje a zvláční. Opravdu pomáhají v boji proti popraskaným a suchým rtům. Já jsem člověk, který hlavně v zimě trpí na suché rty a tohle je moje záchrana. Vůně balzámů je stejná a moc příjemná. Za sebe balzámy doporučuji, opravdu vzhledem k ceně není o čem debatovat. 


Balea balzám na rty a můj domácí balzám na rty

Balea balzám na rty s vůní mandle jeho vůně je naprosto boží. Opravdu rty zvláční a hydratuje. Doporučuji vyzkoušet.

A ten druhý jsem si vyráběla sama doma z kakaového másla. Kakaové máslo je světle žlutý, přírodní čistý rostlinný tuk extrahovaný z kakaových bobů. Používá se k výrobě čokolády, sušenek, pečiva, ale i léčiv, mastí a toaletních potřeb. Kakaové máslo je nádherné přírodní změkčovadlo. Může být použito v krémech, pleťových vodách a sprchových gelech, nebo samostatně na masáž.Toto kakaové máslo není dezodorizované, takže má stále přírodní kakaovou vůni - bez přidání umělých vůní. Kakaové máslo je nádherný přírodní zvláčňující krém, který je bohatý na vitamíny a minerály. Je vhodný pro použití v přípravcích pro suchou a popraskanou pokožku a v balzámech na rty. Kakaové máslo je rovněž bohaté na antioxidanty a je vhodné pro citlivé typy pleti. Doporučuji vyzkoušet. 

Krémy na ruce

Balea krém na ruce s Ureou. Skvělé hydratuje a vyživuje ruce. Krém na ruce s 5% podílem urey dodává velmi suché pokožce rukou potřebnou dávku hydratace po 24 hodin. Regenerační formule minimalizují pocit napětí a zanechávají příjemný uvolňující pocit. Receptura s bambuckým máslem zklidňuje, regeneruje a vyhlazuje pokožku.

Essence krém na ruce s vanilku a skořicí. Sladký sen. aromatický mix vanilky a skořice je naprosto neodolatelný a spolu s pečujícími účinky tvoří neporazitelného zimního pomocníka. bohaté složky, jako je kokosový olej nebo bambucké máslo dodají vysušené pokožce na rukou potřebnou hydrataci a zanechají ji sametově jemnou. Vyzkoušená a testovaná formule 24 h nabízí dlouhodobou ochranu. Doporučuji. 

Péče o nehty

Jako první tu máme Gabriella Salvete masážní gel se 7 aktivními přírodními složkami má extrémně vyživující a posilující účinky. Skvělá kombinace těchto látek se s maximální aktivitou podílí na efektivní stavbě nehtů a podporuje jejich pevnost a růst. Gel na nehty Gabriella Salvete Nail Care bojuje proti suchým a lámavým nehtům. Přípravek je příjemně parfémován a jeho aplikace se tak stává příjemnou relaxací. Opravdu mi po něm přijdou nehty pevnější i kůžička není tolik suchá. Doporučuji. 

Miss Sporty olejíček na nehty - Olej je nažloutlý. Obsah je 8 ml. Cena je 50,- Kč. Dokonalost sama. Pokud máte tvrdou nebo suchou kůžičku okolo nehtů, tak doporučuji. Vždy, když se chci kůžičky zbavit, tak předtím použiji olej a jde to snadněji, jelikož opravdu kůžičku změkčí. Opravdu vidím rozdíl a kůžičku už nemám tolik tvrdou. Určitě bych si výrobek opět koupila a za tu cenu je to super výrobek, který Vám doporučuji!

Miss Sporty 5v1 . Jako další tu mám péči 5v1, která slibuje posílení nehtů, nehty budou méně náchylnější k třepení, nehty budou delší, měl by hydratovat, vyhlazovat. Nedokonalosti a hrbolky budou brzy minulostí, rozjasní povrch nehtů. Opět jsem ho používala často. Jsem ráda za každou péči. Nehty po tomhle laku vypadají zdravě, leskle. Jako plus beru i to, že rychle zasychá. Cena je 50,- Kč.

Regenerátor Four Seasons obsahuje látky, které nehtům dodají potřebnou výživu a vlhkost, a které zabrání jejich nežádoucímu třepení. Zároveň také vyrovná drobné nerovnosti nehtů. Obsahuje UV stabilizátor, který omezuje vliv slunečního záření na lakový film, který pak nežloutne, nemění mechanické vlastnosti ani barevný odstín. Regenerátor nehtů FOUR SEASONS používám jako podkladový lak, ale i samostatně, kdy na mých nehtech vytvoří růžový nádech. 

Masti z lékárny

Zinková mast - Zklidňuje pokožku podrážděnou třením oděvů. Zinková mast je určená k ochraně a ošetření pokožky v místech, kde dochází k jejímu častějšímu pocení. Je možné ji použít i jako zklidňující, chladivý a ochranný prostředek na plně propuklé opary (zejména na noc). Chrání a chladí místa. Spolu s oxidem zinečnatým vytváří komplex, který působí preventivně na citlivých nebo potenciálně citlivých místech.
Obsahuje oxid zinečnatý, který pomáhá proti akné, pupínkům. Díky oxidu zinečnatému je mast bílá. Pokud se mi vytvoří pupínek, namažu si buď celý obličej nebo jen pupínek a do rána je pryč, pokud nemáte silné hnisavé akné. Já akné netrpím, takže soudit nemohu, ale zkusit to můžete. Na místa můžete aplikovat několikrát za den. Já ji většinou používám na noc. Navíc se mi zdá, že mám poslední dobou suchou pleť a pokud použiji zinkovou mast z pleti mi zmizí suchá místa. Mast stojí jen 60,- Kč za 30gramů.

Sudocrem- zinková mast. Antiseptický ochranný krém. Sudocrem je antiseptický ochranný krém, který je unikátní svým složením. Obsažený lanolín napomáhá uklidnit a zvláčnit pokožku. Oxid zinečnatý má adstringentní (stahující) účinek. Benzyl alkohol omezuje bolest a podráždění a má také antibakteriální vlastnosti. Benzyl benzoát a Benzyl cinamát podporují epitalizaci (hojení ran). Sudocrem je vhodné aplikovat při proleženinách, ekzému, akné, při ošetřování popálenin, omrzlin, opruzenin a drobných povrchových oděrek, také je určen pro děti k prevenci a léčbě plenkové dermatitidy. Sudocrem se rychle vstřebává.
Opět skvělá věc na akné, pupínky, suchou pokožku. Opět ho aplikuji jako zinkovou mast, klidně na celý obličej nebo jen na pupínek. Vždycky do pokožky vmasíruji. Můžete ho nanášet několikrát denně. Používám zejména na noc. Cena je 150,- Kč za 125 gramů.

Infadolan - je mast s obsahem vitamínů A a D vhodná k urychlení obnovy poškozené pokožky. Je zvláště vhodný k promazávání suché pokožky, u pacientů s atopickou dermatitidou a k prevenci opruzení u dětí a dospělých. Pro mě jednička jak na natření nosu při rýmě, tak celého obličeje. 

Kalciová mast - k podpoře hojení malých poranění, podráždění kůže, bércových vředů, trhlin konečníku. Podpůrný prostředek při léčbě atopické dermatitidy. Já jsem si ho koupila na mazání okolo rtů. Měla jsem okolortů kůži červenou, ale tohle mi kůži zklidnilo. Mohu doporučit!

Valinka vazelína - je vhodná k promašťování suché pokožky, ochraně pleti před chladem a vlhkem, k ošetření jizviček. Doporučujeme také na hrubou a popraskanou kůži, zejména pat, kolen a loktů.
Pleť

Skin 79 maska na pleť - Masku jsem si moc oblíbila, ale chystám recenzi. Už teď vím, že je po ní pleť taková čistá, vyhlazená, jemná.

Avéne termální voda - Používám ji v létě na osvěžení pleti a zklidnění červené pokožky. 

Lirene micelární voda - Jejich inovovaná micelární voda, na kterou také chystám recenzi. Bohužel neodlíčí 100% oční make-up, ale na pleť je dokonalá. 

Freeman maska s okurkou - Skvělá slupovací maska, pleť je po ní rozjasněná taková hezčí. Opravdu skvěle čistí. Doporučuji vyzkoušet. 

Ziaja Slim krém proti striím

Tělová emulze by měla vyhladit a odstranit strie. Bohužel na strie nepomáhá, ale přijde mi, že pokožku těla vyhladí a celulitida není tolik viditelná. Je to moje druhé balení, mám ho oblíbený.

Deo

Rexona  - Začnu balením, které je plastové a horní aplikátor vlastní dírky, kudy antiperspirant leze. Konzistence je krémová a bílé barvy. Bohužel tyhle bílé antiperspiranty dělají fleky na oblečení, pokud ho použijete velké množství - jednou ráno jsem spěchala a na černém tričku mi to udělalo bílé pruhy a já si toho všimla až doma. Parfemace je velmi příjemná, cítím ji celý den. Používala jsem ji večer i ráno a opravdu je to můj oblíbenec. Sice nevydrží 48 hodin, vydrží skoro celý den - večer cítím, že už tolik nefunguje, ale stále nemám velké koláče v podpaží a nesmrdím potem

Avon Summer White Sunset - Dámská vůně Avon Summer White Sunset vás nadchne již po prvním přivonění! Okouzlující aroma podmanivé břízy ve vás vyvolá jedinečný pocit plný vzrušení a něhy. Půvabný lotosový květ vás zlehka zahalí do svých křehkých tónů a podtrhne vaši přirozenou krásu. Jeho esence vám budou připomínat krásu léta po celý rok.

Avon žlutá kulička - mě velmi nadchla a je moji oblíbenou, jelikož zabrání pocení. Doporučuji vyzkoušet. 

Domácí kosmetika


Oblíbila jsem i svojí domácí kosmetiku. Na návody mrkněte SEM. 


Kosmetika Taft

Moje nejoblíbenější styling kosmetika je jednoznačně Taft. Jejich tužidla dodají objem a fixaci účesu. Lak skvěle zafixuje na půlku večera. Doporučuji vyzkoušet! 

Kosmetika Alverde a Loreal

Vlasová kosmetika Alverde je moje oblíbená, vůbec vlasy nezatěžuje a obsahuje přírodní látky pro péči o vlasy. Recenze najdete ZDE. 

Loreal hedvábný olej - chystám na něj recenzi. Ráda ho používám před mytím vlasů, vlasy jsou po něm jemné a vyživené. Jednu nevýhodu má a to, že voní alkoholově. 

Tohle byli moje oblíbené produkty v pečující kosmetice 2014. Budu ráda za každý Váš kometář nebo připomínku a také za Vaše oblíbence za rok 2014. 

Mějte se krásně. Vaše Kyrkys

5 komentářů:

  1. Krásný článek, obdivuji. Zelenou masku si také plánuji pořídit.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky napsané! Já tedy pokud něco používám na pleť, tak olivový olej. Nechci ani pomyslet, co všechno "zázračné" přidávají velké korporace do krémů. Vemte si to tak. Kdyby vytvořili krém, který zázračně pomůže ke krásné pleti, byl by to jejich konec! Potřebuje se vyrábět a kupovat nepřetržitě. Jsem dost skeptická. Třeba některé přípravky mohou pomoci... třeba s celulitidou: http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=26

    OdpovědětVymazat
  3. erika uchytilova: Masku doporučuji, jinak děkuji ♥

    Ludmila Spáčilová: Děkuji moc! Mrknu na odkaz děkuji moc ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám hodně ráda zinkovou mast (zrovna nedávno jsem si kupovala nové balení). Používám ji na celý obličej, vždycky na večer (a před spaním ji trochu setřu), a probouzím se s novým obličejem :) a odličovací tamponky a ubrousky používám stejné jako ty, a jsem taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Minimalist Lady: Mě už taky dochází, potřebuji si koupit novou. Odličovací tamponky jsou skvělé :-)

    OdpovědětVymazat