neděle 12. dubna 2015

Synergen mycí gel


Krásný den.

Určitě někdo z Vás pozná kosmetiku Synergen z Rossmannu. Synergen je levná a dostupná všem. Já už jsme o nich vyzkoušela peeling v modrém balení, ale nakonec jsem ho hodila do koše. Peeling obsahoval velké a ostré kousky, které mi podráždilo pleť. Po dlouhé době jsem dostala odvahu na vyzkoušení dalšího kousku a tak jsem tu dnes s recenzí na mycí gel. 

Mycí gel



Balení mycího gelu se mi moc líbí. Mycí gel jsem koupila do 50,- Kč. Nečekala jsem zázrak, taky se žádný nedostavil. Je to klasický mycí gel. Textura gelu je opravdu díky obsažené xantanové gumě trošku kluzká. Co se týká účinnosti gelu skvěle myje a odličuje make-up. Od mycího gelu nečekám nic jiného než, aby skvěle myl a odličoval. Navíc mycí gel příjemně voní. 

Překvapil mě, že obsahuje pár extraktů jako extrakt z malin, který je bohatý na vitamín A, C, draslík, železo, fosfor a vápník. Maliny pomáhají regulovat hladinu mazu a zklidňují zarudlou kůži. Jako poslední obsahuje extrakt z mučenky, která pomáhá zklidnit pokožku a zpevňuje. 

Pokud nečekáte zázrak a nemáte jiné požadavky na mycí gel, tak ho doporučuji.

Máte s kosmetikou Synergen zkušenosti? 

7 komentářů:

  1. Ahoj, pěkný článek, o odličovacích gelech jsem hodně slyšela a četla, ale já zatím s ním žádnou zkušenost nemám. Asi se budu muset po nějakém podívat.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S touto značkou nemám vůbec žádné zkušenosti a ani mě nějak neláká, nicméně recenze se Ti povedla Klárko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu značku nepoznám. Ale se divím, že jsi měla tolik odvahy na vyzkoušení dalšího produktu od nich. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla kydysi cosi, ale nějak se mi to nelíbilo a ani nevím kde to skončilo :D Ale doba pokročila a tak třeba zas něco koupím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odličovala jsi s ním i oči Kláruš? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ten gel miluju! Prakticky se už ničím jiným neodličuju. Myslím, že jsem ho zahrnula i do svatých grálů. Nedám na něj zkrátka dopustit.

    OdpovědětVymazat
  7. Odličuji s ním jen pleť na oči ho nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat