pondělí 2. května 2016

KyrkyShopping: Duben 2016 + POZVÁNÍ NA SOUTĚŽ NA FB


Ahoj zlatíčka.

Máme další měsíc za sebou a tím pádem přicházím s novým videem, co jsem si pořídila za měsíc duben. Moc jsem neutrácela, koupila jsem si i oblečení, ale to shrnu do jiného videa, které bude jen o oblečení. Co Vy na to?  Dejte vědět, jestli se Vám video líbilo. Také by mě zajímalo, jaký máte názor na hudbu v pozadí videa, když stále mluvím? Já upřímně do videí nebudu dávat úvodní video, přijde mi to zbytečné a navíc to má každý youtuber/ka.

Také bych Vás všechny ráda pozvala na moji soutěž, která probíhá na mé FB stránce ZDE.  Je to hned první příspěvek na mé stránce. Můžete vyhrát hned tři produkty a dokonce jeden z nich je od NYX. Líbí se Vám soutěž?



Budu se na Vás těšit v dalším článku nebo u dalšího videa a tak nezapomeňte sledovat můj FB a Youtube.

Krásný den.

Kyrkys

Žádné komentáře:

Okomentovat