sobota 27. srpna 2016

Novinka od Avonu z řady Nutra Effects


Krásnou sobotu.

Dnes jsem si byla pro balíček, vůbec jsem nevěděla, co mi přišlo a teď jsem moc překvapená. Avon mi poslal jejich novinky z řady Nutra Effects pro tělo. Výrobky jsou určené pro citlivou pokožku a navíc neobsahují barviva a parabeny. S tímhle u mě Avon postoupil o žebříček nahoru. Ještě jednou děkuji, že můžu jejich novinku vyzkoušet ♥ 

Avon je mi poslední dobou velmi sympatický, hlavně jejich novinka, která je určená pro suchou a citlivou pokožku. Trpím na ekzémy a tak jsem zvědavá, jak Avon obstojí a jestli mi nebude vadit. Dnes nečekejte recenzi, bude to spíše taková ukázka novinek ♥ Pojďme na věc!



Celý balíček byl zabalený "přírodně" a mě vůbec nenapadlo, co by mohl obsahovat. Bohužel Avon jde mimo mě, občas u mých kamarádek vidím katalog, ale nevěděla jsem, že mají novinky a tak jsem právě tady s článkem pro někoho, kdo to má stejně :D 




Dokonce jsem dostala v balíčku i nůžky, abych mohla produkty rozbalit. To je fakt nádhera ty nůžky ♥ A co jsem v balíčku našla? 


Zjemňující, hydratační krém na obličej, ruce a tělo s chia semínky. Tenhle krém mě velmi překvapil je vhodný pro rodiny s více členy. Je vhodný na celé tělo, což oceňuji. Krásně voní a má nejhutnější konzistenci ze všech tří produktů, co Vám ukážu. Není to nic těžkého, krásně se vstřebává a provoní pokožku těla. Těším se na delší používání ♥


Hydratační tělové mléko s chia semínky. Opravdu jemné a lehké složení. Vhodné pro někoho, kdo nemá rád mastné krémy. Krásně voní i balení se mi líbí. Vzhledem k tomu, že toho na tělo mám opravdu hodně, tak tohle věnuji tchýni a jsem zvědavá, jak ji bude vyhovovat. 


Hloubkově vyživující tělové mléko s mandlovým olejem. Z názvu se může zdát, že bude velmi mastné, ale to není! Je sice hutnější, ale nic mastného. Krásně se roztírá a vstřebává. Těším se až se do něj zahalím♥ 


Ještě jednou děkuji, že můžu vyzkoušet jejich novinky ♥ Těším se až budu psát recenzi. Dejte mi vědět, jestli používáte Avon a jaké produkty máte oblíbené ♥

4 komentáře:

  1. Já jsem docela cíťa a tyhle výrobky mi naprosto vyhovují.Ten krém na celé tělo dopotřebovávám a nyní jedu těl. mléko s mandlovým olejem a taky paráda.Jinak já i na pleť používám krémy z řady nutraeffects a to rozjasňující řadu.Po dlouhé době, snad letech jsem našla něco, co mi na pleť sedí a nestahuje mi to kůži.Tak snad ti též budou výrobky vyhovovat, těším se potom na celkové výsledné shrnutí.Přeju krásný sluníčkový víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem stejná cíťa. Já jsem začala používat již včera, tak cca asi za měsíc možná více bude recenze! Možná bych zkusila i jejich krémy, ale bojím bojím :D

      Vymazat
    2. Rozhodně Ti rozumím, třeba anew od nich ten růžový mi před lety pleť dost rozhodil.A celkově tu řadu anew nemusím.Ale tenhle rozjasńující jsem používala , když byl pod řadou Solution, když ji zrušili, byla jsem smutná.Roky jsem pak hledala, protože se mi hrozně stahuje kůže pod očima, na horních částech tváři (bez šupinek,ale až mě kolikrát jakoby táhly oči).Pak jsem snesla biodermu atoderm a myslela, že lépe už nenajdu.Ale tyhle nové od avonu (já tedy na pleť opravdu jen rozjasňující, jiné jsem nezkoušela) mi fakt krásně sedí.Pleť je hydratovaná a jemnější.Jsme si vědoma, že když jsou bez parabenů a barviv, že to neznamená, že nemají dost chemie,ale nějak mi sedí.No podle další tvé recenze, ještě mám v merku ten od Plevy a asi to fakt prubnu :-)

      Vymazat
    3. No určo od Plevy vyzkoušej, věřím, že budeš spokojená ☻

      Vymazat