pátek 17. května 2013

Fialové líčení

Ahoj krásky, jsem tu s dalším líčením. I přesto, že jsem nemocná, tak včera večer jsem nevěděla co dělat a tak jsem se začala líčit a vzniklo tohle fialové líčení.
Na oční víčko jsem nanesla bázi od Essence. Následně jsem použila na celé víčko Dermacol pudr. Do vnějšího koutku jsem aplikovala bílý stín od Sleek paletky. Dále světlejší fialový stín jsem nanesla na celé pohyblivé víčko a tmavším fialovým jsem vystínovala oko. A pod obočí jsem nanesla také bílý stín od Sleek paletky.
Doufám, že se Vám líčení líbí :-))









Krásný den přeje Kyrkys :-))

2 komentáře:

  1. Krásne líčenie, pestré, zaujímavé jednoducho skvelé ! Ak chceš môžeš sa pozrieť na môj blog mám tam práve GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, moc mě to potěšilo :-) mrknu na tvůj blog :-)

      Vymazat