čtvrtek 2. května 2013

Milované produkty - Duben 2013

Ahoj světe, dneska si dáme oblíbence za měsíc Duben 2013.  A které to jsou?


Pleť


Green Line- Můj oblíbený odličovač očního make-upu s výtažkem z mandlí a ginka. Je doufázový, tak ho před aplikací na tampónek musíte protřepat. V očích nepálí proto je můj oblíbenec. Měla jsem odličovač od Amii a to byl děs- byl až příliš mastný.

Iseree jemné čistící ubrousky- Mám už páté balení a jsem s nimi moc spokojená. Přijdou mi lepší než o hodně dražší ubrousky jako Garnier, Nivea. Mohu jen doporučit. Dělají se ve dvou variantách. Seženete je v Lidlu.

Ryor výživný krém s měsíčkovým olejem- Chystám na něj recenzi. Ale je boží.

 
Tělo


Balea tělový krém proti celulitidě- Musím říct, že nevím, jestli to je krémem nebo cvičením, ale mám pocit, že se mi pokožka na stehnech o něco zpevnila. Hezky voní a pokožka je po něm hebká. Jsem spokojená.

Purity Vision kokosový olej- Můj největší objev. Je určený na vaření, masáže, péče o pokožku. Bude na něj recenze.

Aviril dětský olejíček s azulenem- Tenhle olejíček je suprovej po holení. Opravdu po natření se na pokožce neudělá vyrážka. Za mě jednička. Je velmi jemný a lze nanášet také na podrážděnou pokožku po slunění.

Cien Anti-perspirant pro ženy- Tenhle sprej je boží, nádherně voní. Vůně vydrží dlouho, nepotím se po něm. Určitě stojí za vyzkoušení. Určitě můj nejoblíbenější sprej!!

Tělový sprej- Hodí se ve vedrech. V létě mi určitě nesmí chybět v kabelce. Super na osvěžení celého těla.


Líčení
 

MUA paletka UNDRESS ME TOO- jsem s ní spokojená, chystám recenzi.

Artdeco báze pod oční stíny- Naprostá spokojenost, vydrží mi stíny na ni celý den. Po delším používání udělám recenzi.

Carmex- můj oblíbený balzám na rty. Řekla bych, že nejlepší co jsem zatím měla, ale recenzi na všechny balzámy co používám bude brzy.

Dermacol tužka na obočí- Moje nejpoužívanější tužka na obočí. Mám odstín číslo 2. Na moje obočí ideální. Jsem spokojená, vydrží celý den.

Regina minerální tvářenka v odstínu číslo 1- Moje oblíbená tvářenka, ale bude recenze.

GS rtěnka z řady Dolcezza- Odstín číslo 13 je prostě na léto a jaro jako dělaný. Jsem spokojená, ale už jsem o ní psala recenzi.

BB krém Skin79 - Hot pink super- Zatím zkouším, ale už teď vím, že chci velké balení. Krásně kryje, sjednotí pleť.

Máte oblíbence za minulý měsíc? Doporučíte mi nějaký produkt?

Krásný den přeje Kyrkys :-))


 


2 komentáře:

  1. Tak na ty ubrousky v lidlu určitě mrknu, taky jich mám vyzkoušených dost.. o Carmexu jsem četla kdesi na zahraničním blogu, že obsahuje nějakou hodně negativní složku, ale už si bohužel nepamatuji co..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se jukni na ty ubrousky jsou super.

      Vymazat