čtvrtek 2. května 2013

Milované produkty - Duben 2013

Ahoj světe, dneska si dáme oblíbence za měsíc Duben 2013.  A které to jsou?


Pleť


Green Line- Můj oblíbený odličovač očního make-upu s výtažkem z mandlí a ginka. Je doufázový, tak ho před aplikací na tampónek musíte protřepat. V očích nepálí proto je můj oblíbenec. Měla jsem odličovač od Amii a to byl děs- byl až příliš mastný.

Iseree jemné čistící ubrousky- Mám už páté balení a jsem s nimi moc spokojená. Přijdou mi lepší než o hodně dražší ubrousky jako Garnier, Nivea. Mohu jen doporučit. Dělají se ve dvou variantách. Seženete je v Lidlu.

Ryor výživný krém s měsíčkovým olejem- Chystám na něj recenzi. Ale je boží.

 
Tělo


Balea tělový krém proti celulitidě- Musím říct, že nevím, jestli to je krémem nebo cvičením, ale mám pocit, že se mi pokožka na stehnech o něco zpevnila. Hezky voní a pokožka je po něm hebká. Jsem spokojená.

Purity Vision kokosový olej- Můj největší objev. Je určený na vaření, masáže, péče o pokožku. Bude na něj recenze.

Aviril dětský olejíček s azulenem- Tenhle olejíček je suprovej po holení. Opravdu po natření se na pokožce neudělá vyrážka. Za mě jednička. Je velmi jemný a lze nanášet také na podrážděnou pokožku po slunění.

Cien Anti-perspirant pro ženy- Tenhle sprej je boží, nádherně voní. Vůně vydrží dlouho, nepotím se po něm. Určitě stojí za vyzkoušení. Určitě můj nejoblíbenější sprej!!

Tělový sprej- Hodí se ve vedrech. V létě mi určitě nesmí chybět v kabelce. Super na osvěžení celého těla.


Líčení
 

MUA paletka UNDRESS ME TOO- jsem s ní spokojená, chystám recenzi.

Artdeco báze pod oční stíny- Naprostá spokojenost, vydrží mi stíny na ni celý den. Po delším používání udělám recenzi.

Carmex- můj oblíbený balzám na rty. Řekla bych, že nejlepší co jsem zatím měla, ale recenzi na všechny balzámy co používám bude brzy.

Dermacol tužka na obočí- Moje nejpoužívanější tužka na obočí. Mám odstín číslo 2. Na moje obočí ideální. Jsem spokojená, vydrží celý den.

Regina minerální tvářenka v odstínu číslo 1- Moje oblíbená tvářenka, ale bude recenze.

GS rtěnka z řady Dolcezza- Odstín číslo 13 je prostě na léto a jaro jako dělaný. Jsem spokojená, ale už jsem o ní psala recenzi.

BB krém Skin79 - Hot pink super- Zatím zkouším, ale už teď vím, že chci velké balení. Krásně kryje, sjednotí pleť.

Máte oblíbence za minulý měsíc? Doporučíte mi nějaký produkt?

Krásný den přeje Kyrkys :-))


 


2 komentáře:

  1. Tak na ty ubrousky v lidlu určitě mrknu, taky jich mám vyzkoušených dost.. o Carmexu jsem četla kdesi na zahraničním blogu, že obsahuje nějakou hodně negativní složku, ale už si bohužel nepamatuji co..

    OdpovědětVymazat