pátek 27. prosince 2013

Alverde - Hydratační kúra na vlasy s Aloe Vera a Ibiškem

 
Ahoj krásky,
 
nepříznivé klimatické podmínky zimy ovlivňují stav a vzhled našich vlasů. Takže vlasy jsou sušší, bez lesku, života a potřebují pořádnou dávku péče! A proto jsem se rozhodla zrecenzovat jeden zázrak, který mi pomáhá vlasy udržet a vyživit!
 
Alverde hydratační kúra

Složení

Popis

 
Můj názor?
Skvělé balení v tubě. Nemusíte sahat do kelímku.
Kúra je určená na suché a roztřepené vlasy.
I když je určená na suché vlasy, klidně bych ji doporučila na mastné vlasy, ale jen na konečky jako skvělou výživu. Jelikož neobsahuje silikony, tak vlasy nezatíží.
Konzistence kúry je hutná, když ji budete aplikovat na vlasy, pořádně je zbavte vody a pak aplikujte. Občas vlasy po umytí šamponem usuším ručníkem a pak aplikuji kúru a jemně vmasíruji do vlasů.
Kúra voní jako všechno od Alverde, taková citronová vůně. Vůně není moc příjemná, ale já to přežiju kvůli účinku jakou kúra má.
Po delším používání jsou vlasy hydratované, jemné, lesklé. Dokonce mám pocit posílených vlasů, zdají se mi silnější.
 
Takže za mě mohu doporučit! Co používáte aktuálně na svoje vlasy?
 
Vaše Kyrkys :O)

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Monika Indráková: Cenu jsem ani nepsala, jelikož se liší...Já kúru koupila v akci za 30,- Kč. Myslím, že bude stát okolo 50,- Kč.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Monika Indráková: Určitě mrkni, kúra je opravdu super!

    OdpovědětVymazat