čtvrtek 12. prosince 2013

Nivea - Regenerační kondicionér LONG REPAIR

 
Ahoj krásky,
 
máte vlasy suché, bez lesku, chcete zvýšit jejich odolnost? Tak si nenechte ujít recenzi na regenerační kondicionér od Nivei.
 
Kondicionér

Popis
 
Složení
 
Konzistence

Můj názor?
Líbí se mi balení.
Kondicionér je určený pro delší, lámavé a namáhané vlasy, tudíž není vhodný pro jemné vlasy, jelikož obsahuje SILIKONY - (působí jako lubrikant, uhlazují vlas a usnadňují rozčesávání. V šamponech a kondicionérech se vyskytují pod názvem dimethicone nebo končí příponou -methicone, -siloxane, -silicate či -silane. Na jemné  vlasy nedoporučuji používat silikony, jelikož vlasy zatěžují a rychleji se mastí).
V období zimy, mám vlasy sušší a tak jsem v drogérii hledala kondicionér nebo masku na delší vlasy, který zvýší jejich pružnost a odolnost. A tak jsem procházela drogérií a najednou hele Nivea v akci a zaujal mě konkrétně tenhle kondicionér a protože stál okolo 40,- Kč brala jsem ho :D
I přesto, že obsahuje silikony, vlasy mi nezmastil. Vlasy jsem po několikáté aplikaci měla lesklé. Řekla bych, že vlasy posílil, usnadnil rozčesávání, vlasy byli krásně jemné, hebké a provoněné i druhý den.
 
Závěr?
Pokud máte vlasy normální, suché, tak kondicionér doporučuji. Jestli máte vlasy mastné a jemné, tak Vám tenhle kondicionér nedoporučuji, ale nezoufejte mám pro v kapse ještě další recenze, kde Vám určitě několik produktů doporučím :-)
 
 
Už jste tenhle kondicionér zkoušeli? Jestli ano, tak mi napište Váš názor.
Už máte nakoupené všechny dárky? Já ještě nééé :-D :-D
 
Mějte se krásně :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat