úterý 18. března 2014

Jak být po ránu fit a plná elánu?


A. Zvoní budík, tak ho vypnete a spíte dál - takhle to opakujete 3x dokola a najednou kouknete na budík a máte jen 10 minut, abyste stihl/stihla spoj do práce, školy nebo kamkoliv jinam.

B. Vstanete dřív o půl hodiny nebo hodinu dříve a všechno stíháte. Spoj Vám jede až za 20 minut a Vy máte čas ještě posedět u kávy déle.

C. Nebo máte rána smíšené jednou stíháte a další ráno nestíháte vůbec nic?

Já patřím ke smíšené skupině C. Jednou si přivstanu a druhý den nestíhám ani snídat. Každý poznal situaci, kdy by nejraději zůstal zachumlán v teplé posteli, ale sami víte, že musíte vstát a dát se dohromady, aby z Vás byl člověk? Vím, že tohle je každodenní souboj. Rozhodla jsem se Vám dát pár tipů, jak být ráno fit.

1. Všechno je o psychice člověka. To jsem poznala i z vlastní zkušenosti. Pokud víte, že ráno vstáváte do práce nebo školy, která Vás naplňuje a baví, tak budete ráno vstávat raději než někam, kde Vás to vůbec nebaví! Jestli na tom špatné najdete aspoň pár věcí, které Vás baví a dokážete si to psychicky nastavit, tak si myslím, že se Vám stávat bude daleko lépe. Zapněte si ráno oblíbenou muziku, která Vám zlepší náladu. Sex po ránu taky pomáhá, tak šup na svého partnera - trapný vtip ☺.


2. Dostatek spánku dělá své. První pravidlo neplatí, pokud ráno máte vstávat kolem 5 a Vy jste usnul/usnula v 1 ráno v tomhle případě je jasné, že se Vám dobře vstávat nebude. Večer jděte spát dříve, aby jste věděl/věděla, že ráno vstanete, jak Vám budík nařídí. Člověk by měl spát 6-8 hodin.

3. Většinou se snažím nařídit budíka o půl nebo hodinu dřív, pokud máte možnost se nasnídat v práci a nemusíte na sebe kreslit člověka, tak Vám stačí půl hodiny. Já ráda vstávám dřív a raději chci mít na všechno čas.

 
4. Sprcha po ráno může povzbudit. Je na Vás, jakou zvolíte - studená, vlažná, teplejší. Sprcha povzbudí Vaše tělo navíc zvýší tepovou frekvenci, zrychlí metabolismus. Pokud mám náladu se jít ráno sprchovat vždy začnu od teplejší a pomalu ubírám teplou vodu. Není nic lepšího než nahý chlap ve sprše☺.

 
5. Jakékoliv jídlo ve spěchu není pro naše tělo nic dobrého. Vydatná snídaně nastartuje, připraví Vaše tělo k fyzické práci. Říká se, že bez vydatné snídaně nezhubnete. Kdo chce redukovat váhu neměl by jíst pečivo. Pokud chcete redukovat dejte si raději (ovesnou kaši s ovocem a slazenou medem, bílý jogurt slazený medem a do něj přidejte ovesné vločky či ovoce). Doporučuje se po ránu nesnídat (sladké pečivo, bílé pečivo, uzeniny, sušenky, paštiky, sýry). Poslední dobou jsem zvyklá snídat bílý jogurt s ovocem, medem, ovesnými vločkami. Nepohrdnu ani pečivem. Já snídám, co mě napadne nebo co je zrovna doma.

 
6. Nakreslete na sebe člověka. Každá žena dnešní doby má doma alespoň korektor, který zakryje nedokonalosti. Korektor je první věc po které sáhnu, když nestíhám. Když mám trošku času dám na sebe CC, BB krém. Všechno zapudruji. Hodím na sebe řasenku, lesk a hléééé je ze mě člověk☺.
 
 
Máme něco společného? Snad se Vám dala pár tipů, jestli máte svoje tipy, napište mi je do komentáře.
 
♥ ♥ ♥Vaše Kyrkys ♥ ♥ ♥

9 komentářů:

  1. Ahoj, moc pěkný článek, moc se ti povedl! Já to mám tak, že večer se nemůžu dokopat do postele a ráno zase z ní ven. :-( Vnoci občas špatně spím, budím se, takže ranní vstávání je pro mě peklo. Co se týká snídaně, tak od základní školy nesnídám vůbec (vím, že to je CHYBA), prostě do sebe ráno nic nedostanu, jen čaj. Sprchu ráno bych nedala, jsem lenoch. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si pár rad vezmu k srdci. Já jsem tip člověka co chodí spát pozdě a většinou stává brzo ale i přes to všechno si vstanu alespoň o hodinu a půl až dvě hodiny dříve :)) .. s tím snídáním bych se měla polepšit. Tohle je hodně dobrý článek :)) takových bych brala více.

    OdpovědětVymazat
  3. to "před" mě dostalo =D jinak já můžu vstát dřív nebo zaspat a stejně nestíhám, jsem typ D, který nemáš =D prostě nikdy nestíhám. korektor, BB, řasenku,lesk a si člověk? Tak to si šťastný člověk já strávím půl hodiny líčením každý den a stejně vypadám jak strašidlo ;) Kdysi jsem vstala ještě dřív a snídala, ale já to prostě nestíhám a snídám až v práci a nějaké "zdravé" jídlo neřeším, neříkám, že jím blafy, ale jím jen kvalitní šunky atd... mým heslem je heslo babičky "všeho s mírou, všeho přiměřeně" a ono to fakt funguje a i na normálním jídle hubnu ;)
    Poslední dobou nemůžu vstát, jsem už vyčerpaná a ani tři týdny na Vánoce mě nepomohli...mám pocit, že se prostě nikdy nezastavím...chybí mě moje gaučové víkendy s vyplým mobilem a s ovladačem v ruce a nic neřešit....ať už jsou velikonoce jinak zdechnu....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Ja patrím do skupiny B. Situácia A sa mi stane tak raz za dva roky, budík proste nikdy neposúvam, zazvoní a ja sa do piatich minut vyhrabem z postele. Mám rada ráno klud, mám už svoje rituály, potrebujem raňajkovať, nalíčiť sa, v klude sa nachystať. Bežne chodím spávať okolo 23:00 a vstávam medzi 5 a 6 hodinou. Do práce odchádzam o siedmej. Takže niekedy mám fakt takmer dve hodiny času :)
    Ale na sprchu ráno, by ma nikto nenahovoril, síce vlasy si ráno umývam. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní: Děkuji za pochvalu. Taky někdy nemůžu usnout večer a ráno koukám jako kakabus.
    Romana Lánská: Určitě jich bude více a děkuji za pochvalu, moc si toho vážím. A určitě snídej :-)).
    Tess Mart: Poslední fotka je nejlepší, je jasné, že si to člověk musí nastavit podle svého času. Nebuď na sebe tak tvrdá, jsi hezká baba!!!
    Bebe - Růžový chroust: :D Viď :-))
    Zuzka K: Taky mám ráda po ránu klid. Chci mít na všechno čas. Já taky mám dny, kdy se nesprchuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Kyrkys já si to můu nastavit, jak chci a vše si naplánovat a stejně mě to žádné rán nevyjde =D Taková už bohužel jsem, ale díky za pochvalu, cením si toho ;)

    OdpovědětVymazat
  7. mám nařízené dva budíky za sebou - první abych se probudila a mohla si říct, že můžu ještě spát :D druhý abych vstala. a vstanu většinou hned, do pěti minut, jen málokdy to nezvládnu a ještě usnu. nesnídám, protože život na intru mi to nedovoluje, ale až půjdu na květen a červen doma, tak si budu dělat snídaně a už se na to těším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Barča: Snídaně je velmi důležitá :-))

    OdpovědětVymazat