neděle 9. března 2014

Týden ve fotkách 9.3.2014

 
Ahoj všem,
 
tento týden začal dobře. Navíc vylezlo sluníčko, takže jsem se dneska hřála na sluníčku při otevřeném balkóně ☺ Musím uznat, pokud svítí sluníčko, mám lepší náladu a více energie. Dnes jsem si dala svoje první kafíčko na lavičce venku - LAHODA! Snad další týden začne pozitivně.
 
Když tatínek kreslí
Myslím, že na to, že je tatínek zedník a většinou zedníci mají těžkou ruku, tak jeho kreslení je nádherné. Co na to říkáte Vy?
 
Když mi hrabe ☺
Co k tomu dodat ☻ Prostě dement ☻ No neříkejte, že Vám někdy nehrabe.
 
A helééé, co jsem našla v podkroví
Kdo uhádne, co to je? Dokonce jsem našla Káju, Václava Neckáře a je toho plná krabice. To druhé je kazeta.
 
Momentální závislost
 Ananas jsem koupila v Lidlu. Stál jen 36,- Kč. Řekla jsem si, že si ho nechám dojít na sluníčku a nakonec byl opravdu šťavnatý a sladký!
 
 Müsli z Lidlu, které jsem si oblíbila. Velké kousky jogurtu a sušeného ovoce. Moc mi chutná. Stálo 35,-Kč. Doporučuji.

 Přeji Vám úspěšný start do nového týdne. Ať dosáhnete toho, co chcete. Mějte se krásně.
 
♥♥♥ Vaše Kyrkys ♥♥♥
 


6 komentářů:

  1. Müsli z Lídlu mám taky ráda, momentálně mám jahodové, ale toto mi chutná víc. Jooo a smekám před tatínkem.....nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj tatínek je vážně talent!Úplně mi spadla brada..fakt krása :-) a jinak ananas budu mít dneska a už se ho nemůžu dočkat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tatínek nádherně kreslí, ty obrázky jsou až umělecké :) !

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj tatínek kreslí nádherně! Mohl by se tím živit!

    OdpovědětVymazat
  5. ok-makeup: Už mám koupený další :D

    zuzz make-up: Jahodové taky zkusím.

    Pája: Řeknu mu to :-)

    Romana Lánská: Děkuji za něj.

    Anonymní: Děkuji.



    OdpovědětVymazat