pondělí 9. března 2015

☼☼☼ Nákupy za únor 2015 ☼☼☼


Krásný sluneční den.

Dneska se podělím s Vámi o moje nákupy za únor 2015. Moc jsem toho nenakupovala, ale něco se tu přeci nahromadilo :-D Koupila jsem si oblečení, které uvidíte jen ve videu, jelikož jsem trubička fotky vymazala :-D Když se daří..

Tělová kosmetika 

Jako první tu máme Mionall intimní gel. Neumím si představit žít bez intimního gelu. Někde jsem už říkala, že mi přestali vyrábět intimní gel od Cienu a to jsem z toho byla dost hotová, protože ostatní které jsem zkoušela mě buď vysušovali, podráždili, takže jsem měla strach něco nového zkoušet. Nakonec jsme Mionall vyzkoušela a jsem s ním moc spokojená. Vůbec nepodráždí, nevysušuje. Doporučuji vyzkoušet. A navíc krásně a velmi příjemně voní po růžích - Zlato, dnes mi bude vonět po růžích :-D :-D 

Masti z lékárny

Excipial U Lipolotio je emulze vhodná k léčbě středně až extrémně vysušené pokožky. Jeho bratr Excipial U Hydrolotio je lehčí verze. Obě varianty jsem používala v době mého akné a opravdu mi mizelo! Doporučuji vyzkoušet na akné. Já jsem byla ten typ člověka, který si kupoval všechny různé alkoholické výrobky pro mastnou pleť a to není vůbec dobře! Teď jsem si ho koupila kvůli suchým místům jako jsou ruce, paty, lokty apod. ZDE najdete recenzi na Excipial U Hydrolotio. 

Bioderma Atoderm Mains krém na ruce. Je vhodný na vysušenou až popraskanou pokožku rukou. Abych řekla pravdu, čekala jsem víc hydratace a že opravdu mi zbaví suchých rukou a nic. Mě to prost přijde jako klasický krém na ruce bez zázraků. Škoda na to, že všude slýchám pozitivní hodnocení, tak tedy nic moc! Možná na něj udělám samotnou recenzi. Klidně bych ho srovnala s krém od Baley s ureou, ale Balea aspoň více hydratovala. 

Calcium mast podporuje obnovu poškozené pokožky a účinně ji promašťuje. Podporuje hojení zejména drobných nehnisavých poranění jako jsou odřeniny, praskliny na pokožce a popáleniny. Díky mastnému základu je vynikající na promaštění míst náchylných ke zvýšené tvorbě keratinu, kde se tvoří praskliny a záděry. Je vhodným přípravkem k promaštění pokožky, vylupování stroupků a k podpoře úplné regenerace kůže v závěrečné fázi planých neštovic. V době citlivé pleti jsem ji používala jako krém na pleť. 

Infadolan je prostě klasika na suché místa, opravdu skvělá věc. Infadolan je mast s obsahem vitamínů A a D vhodná k urychlení obnovy poškozené pokožky. Infadolan se používá u dospělých i dětí od novorozeneckého věku na neinfikované drobné rány, oděrky, popáleniny I. stupně, na suchou popraskanou kůži, na trhliny v kožních rýhách. Na doporučení lékaře lze použít i k léčbě bércových vředů, proleženin apod. Je zvláště vhodný k promazávání suché pokožky, u pacientů s atopickou dermatitidou a k prevenci opruzení u dětí a dospělých. Infadolan používám úplně na všechno a na rty především. K sehnání v lékárně za 60,- Kč.
Vlasy

Tania kopřivový šampon jsem si koupila, jelikož se mi poslední dobou hodně mastí vlasy. Skvěle umyje a trošku vlasy vysuší, což mi nevadí, jelikož použiji vždy po umytí šamponu péči ve formě balzámu či masky. Určitě ho nedoporučuji na suché vlasy a vlasy, které trpí lupenkou. 

Odličovač a korektor

Garnier odličovač jsem používala kdysi dávno, ale až teď jsem se zase k němu vrátila. Výhoda je, že je ho hodně a tak nemusím kupovat další a další. Koupila jsem ho v akci a skvěle odlíčí voděodolné líčení + řasenku. Doporučuji. 

Korektor od Maybelline od něj jsem očekávala, že bude krýt moje kruhy a nebude zalézat do vrásky, kterou pod okem mám. Bohužel zalézá, což mi dost vadí, takže jsem se vrátila k mému oblíbeném Rimmelu Match Perfection. Ještě mu dám šanci - možná! :-D

Ostatní

S kamarádkou jsem si koupila stejnou čelenku, sice je spíše jako pro díte, ale i tak je moc pěkná :-D A to druhé jak tomu říkám já je další ozdoba do vlasů. 


Jako poslední tu je diář. Malý a vejde se mi všude kluk jeden :-D

To bylo všechno, snad se Vám video a článek líbil. Napište mi, co jste si pořídili Vy? 

Vaše Kyrkys

4 komentáře:

  1. Já si pořídila ve výprodeji za 19,-!!! Kč hnědé gelové linky od Uma cosmetics a jsou skvělé, škoda,že už je stahují z prodeje:-(. http://verenisleben.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Akorát jsem se dívala na katalog Yves Rocher na ty balzámy a dost mě zaujaly. Tak si třeba taky nějaký pořídím. Velmi pěkné nákupy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Super video. Tak nejvíce mě zaujal ten Cien prášek do koupele (vanilka a sezam), malinový ocet od Yves Rocher, a ty nějaké jejich balzámy na rty :-) Já si koupila celou pečující sadu na pleť zn.Ellie, která se dá koupit jen v drogerii Teta, mám verzi s Q10 (odličující mléko, micelární vodu, denní krém, noční krém, oční krém a masku na pleť + masku na pleť stejné značky, ale mandlovou pro suchou a citlivou pleť) a zatím jsem spokojená....

    OdpovědětVymazat