pondělí 26. září 2016

Avon True Colour Quatro oční stíny Luminosity


Krásný den.

Vítám Vás u dnešní recenze, která se bude týkat očních stínů od Avonu. Oční paletku mám v odstínu Luminosity. Díky téhle paletce jsem si uvědomila, jak dlouho jsem nepoužívala fialovou barvu a vlastně celkově barevné kombinace stínů. Poslední dobou vždy skončím u zemitých odstínu. Máte to tak stejně? Nicméně pojďme se mrknout paletce na zub. 








U paletky se mi líbí jednoduchý obal, černá barva vypadá elegantně aneb v jednoduchosti je síla. V balení najdeme zrcátko, což je praktické na cesty. Dále v paletce najdete aplikátor, který mi přijde vždy k ničemu - asi proto, že jsem zvyklá aplikovat stíny štětci. Pod stíny jsem vždy používala bázi, jelikož mi žádné stíny bez báze nevydrží. S bázi mi vydrží celý den a dokonce s bázi jsou stíny pigmentovanější. Jako další moji oblíbenou fází v líčení je používání krémových stínu a na ně aplikuji práškové - déle stíny drží mi přijde a navíc se zvýší pigmentace. Aplikace se stíny je snadná, nepráší ani neopadávají pod oko, skvěle přilnout na štěteček! Krásně se nanášejí a dají se skvěle mezi sebou rozmazávat. Dva fialové stíny obsahují shimmer, další dva jsou matné. 




Zkoušela jsem líčení a jsem moc spokojená, co myslíte? Líbí se Vám líčení? Sluší mi fialová? Zaujala Vás paletka? 

Budu ráda za každý komentář ♥♥ 

8 komentářů: