neděle 11. září 2016

WORLD OF BEAUTY & SPA 2016


Krásný den.

V pátek jsem navštívila kosmetický veletrh. Byl to hektický den, naštěstí jsem byla v práci jen do jedné hodiny. Slíbila jsem Vám článek dříve, jenže jsem měla v práci inventuru a tak jsem byla v práci do večera, takže mě omluvte. Dnes Vám přináším spíše fotky a jako další článek bude, co jsem si koupila nebo to zařadím až do nákupů. Nakonec jsem navázala spolupráci naživo, což se mi ještě nestalo, takže děkuji moc kosmetice Saloos ♥ Vyzkoušela jsem i zapékací lak, ale nejsem nadšená vis článek. 

SPARITUAL

Na kosmetice Sparitual se mi líbí široká škála barev. Navíc jejich laky jsou prý skvělé, ale já zkušenosti ještě nemám. Moc mě láká ♥ 

BOMB COSMETICS

Kosmetika Bomb mi je velmi sympatická vzhledem ke složení. Zkoušela jsem jejich svíčky, které provoní celý byt. Nakonec jsem vyzkoušela i sprchový gel a také jsem byla spokojená. Navíc stánek vždycky svítí barvami - prostě krása! 

KOSMETIKA RYOR

Kosmetiku Ryor jsem kdysi měla ráda, ale poslední dobou vzhledem ke složení mě neoslovila. Pamatuji si, jak jsem byla u stánku na Interbeauty a chtěla jsem krém bez silikonů. Slečna ani nepoznala, že tam silikon je i když mi tvrdila, že tam není. To mě zklamalo moc! 

STÁNEK FOUR SEASONS



Vyzkoušela jsem Step lak. No podle mě propadák je neděle, mám ho dva dny a popraskal? Děláte si ze mě pr..l? :-D Žádný zázrak se nekonal. Nakonec jsem si pár výrobků koupila. 

SALOOS

Od kosmetiky Saloos jsem toho vyzkoušela mnoho! A také jsem ráda, že se mě paní zeptala, kam to fotím a tím vznikla spolupráce ♥ 

NOBILIS TILIA

Další kosmetiky, která mě moc láká. Máte zkušenosti?

WELEDA

Přírodní kosmetika, kterou miluji. Miluji jejich přírodní složení. 

JORDANA + MILANI


Nakonec tu máme stánek kosmetiky, kde byli krásný muži ♥ Co říkáte? :D 

A co Vy a kosmetické veletrhy? Lákají Vás? Navštívili jste World of Beauty?


6 komentářů:

  1. úžasný článek, díky, že jsem mohla nahlédnout do veletrhu alespoŇ skrze fotky :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to jsem moc ráda. Děkuji a pokud chceš na mém Youtube kanále je video o Interbeauty :-)

      Vymazat
  2. ja na to ako milujem kozmetiku, tak som nikdy nebola na veľtrhu krásy :D ale možno tento rok navštívim Interbeauty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ten stánek Bomb cosmetics je fakt kouzelně barevný o.O
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych se na něj koukat stále a čichat, jak stánek voní :D

      Vymazat