úterý 4. října 2016

Můj dnešní čajový nákup


Krásný den.

Rozhodla jsem změnit svůj jídelníček! Chci se stravovat zdravě nikoliv dietně i když neříkám, že bych to kilo dolů nepotřebovala. Chci zařadit i cvičení → Mám ráda pilates, který jsem cvičila i předtím a je škoda, že jsem ztratila svojí fyzičku. Celkově bych chtěla zpevnit moje tělo a k tomu je právě pilates. Takže uvidíme, jak se mi to povede. 

Dnes jsem byla ve městě a pokukovala jsem po jídle a nakonec jsem zavítala do obchůdku se zdravou výživou, čaji atd. Nakoupila jsem si tři čaje, které myslím potřebuji. Chtěla jsem něco na zlepšení hormonu, pupínků a nakonec nějaký čaj na čištění střev. Vzhledem k tomu, že mám takovou problematičtější pleť, chci ho řešit vnitřně a nepatlat jen něco na povrch. Nechci do sebe házet různé tablety, nepřijdou mi vůbec účinné. Měla jsem tu zkušenost i s Psylliem, když jsem ho měla v tabletách nedostavil se žádný účinek, pak jsem si tedy koupila sypaný a to je pecka! Nevěřili byste, co v sobě máte za ty roky. 

Dnes bych Vám chtěla ukázat takový můj malý dnešní nákup ↓↓↓ Navíc po delším používání, bych Vám dala takový můj názor, jestli pomáhají. 




Kotvičník nať mi byla doporučena na vyrovnání hormonů. Pupínky se mohou vytvářet na obličeji i ve vyšším věku a to díky většímu obsahu mužských hormonů. Neváhala jsem čaj zařadila do košíku. Kotvičník podporuje normální funkci močové soustavy, působí na pohlavní orgány, ovlivňuje hormonální aktivitu a tělesnou energii. Maximálně dva šálky denně. 


Když jsem čaj viděla, měla jsem velkou radost. Bylinný sypaný čaj obsahuje květ lípy a nať macešky, které udržují čistou krev a další byliny, které podporují vylučování škodlivin z těla močí (růžový ibišek květ, maliník, řepík).   Problematická pokožka úzce souvisí mimo jiné i s nutností pročištění organizmu. Určitě na problematickou pleť doporučuji Psyllium, kterým také vyčistíte Váše tělo a hlavně střeva! Chutná skvěle, mám ráda bylinky a nemusím si ho sladit, což je pokrok! Asi do sebe fakt jdu :D



Tenhle čaj mi právě leží na stole a ochutnám ho, aby ať víte, jak chutná. Chutí mi připomíná heřmánkový čaj a když čaj polknu, citím trošku máty. Je to příjemná chuť, která nepotřebuje cukr. To mi připomíná, že si teď poslední dobou sladím jen agávovým sirupem. Čaj by tedy měl čistit střeva, tak uvidíme, jak obstojí. 

Co obsahuje? 

Borůvka plod - podporuje přirozenou funkci střev, střevní sliznici 
Proskurník kořen - podporuje správnou střevní peristaltiku
Máta nať – podporuje zažívání a střeva
Mochna husí nať – podporuje střevní mikroflóru
Nátržník kořen – podporuje normální funkci střev
Řepík nať – podporuje normální trávení



Určitě čekejte i recenzi a můj takový názor, jestli mi pomáhají k odstranění nedostatků. Dejte mi vědět, jestli pijete rádi bylinkové čaje na některé z problémů. Budu ráda za Vaše tipy. Doufám, že i u Vás svítí sluníčko. 

2 komentáře:

  1. držím ti veľmi palce v cvičení a úprave jedálnička :) určite to zvládneš :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, děkuji moc! Dnes večer začínám se cvičením :-)

      Vymazat