středa 12. října 2016

Podzimní nezbytnosti


Krásný den. 

Když končí léto už myslím nad zimou, kterou upřímně nemám v oblibě. Nakonec si vždycky na každém ročním období najdu něco krásného. Podzim nám nabízí fantastické barvy přírody. Nejste zpocený jako prase. Vždycky večer si udělám kafíčko nebo čaj, zapálím svíčku a relaxuji u některé z knih nebo časopisů. Konečně se vyspím a nebudou mě otravovat komáři! Navíc jsem už převlíkla do teplého povlečení, které hřeje samo ♥ Stejně už teď myslím na Vánoce a na pečení cukroví, teď jsem si připomněla, jak voní náš domov při pečení cukroví → Vanilka! 


Venku je sice zima, ale já si doma vždycky uvařím šálek mého oblíbeného čaje. Zabalím se do teplé deky, zapálím svíčky pro lepší atmosféru a čtu si svoji oblíbenou knihu nebo časopis. To je pro mě ideální, relaxační večer ♥ A ještě lepší bude, když bude u mě můj milovaný. 


Nesmějí chybět ani olejíčky, které používám úplně na všechno. Aplikuji je na celé tělo, vlasy a pleť. Teď nově testuji Saloos kokosový olejíček, miluji tu vůni. Aviril olejíček mám taky moc v oblibě, připadám si jako miminko. 


Napustím si vanu v koupelně zapálím jen svíčky, zhasnu a relaxuji s maskou na pleti. Tuhle relaxaci miluji asi nejvíce. Odpočinu si a navíc pečuji o svojí pleť. Zrovna včera jsem si oblíbila černou masku od Pilaten, na kterou také napíšu recenzi. 


Opět tu máme na řadě olejíček, ale tentokrát na vlasy, které vyživují. Oblíbenou kosmetiku na vlasy mám Davines. Vlastním od nich olejíček a pečující mlíčko. A nakonec také Isana olejíček, který krásně voní. Moje vlásky jsou hebké a lesklé a navíc nejsou suché. 


Také nesmí chybět péče ruce, oblíbila jsem si krém od Manufaktury. Na celé tělo používám vždy nějaký zvláčňující a hydratační krém. Infadolan je skvělý na suché místa na celém těle i na rty, které hydratuje a nejsou suché. A nakonec balzámy na rty. 


A poslední věcí jsou svetry a šátky nebo šálu. Se šálou si připadám jako zabalená v dece je mi teplo na krk, nesnáším zimu na krk!! 

Tohle jsou moje podzimní nezbytnosti. Budu ráda, když mi napíšete, bez čeho se neobejdete Vy ♥ 

4 komentáře:

  1. Já se neobejdu hlavně bez svíček, bez nich to prostě nejde :3 a pak samozřejmě nějaké ty knížky a pěny do koupele a ted snad už i svetry :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se podzim i zima celkem líbí akorát mi teda vadí, že je potřeba topit když se každým rokem zdražují energie. Závidím lidem v paneláku, kde se to tolik řešit nemusí. Ale tam jim zase chybí příroda, takže to vyjde na stejno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně jak říkáš asi nejhorším je mít barák ve městě jako já :D

      Vymazat