pátek 13. ledna 2017

Akce v drogerii Teta


Krásný den.

Konečně jsem doma poklidila a usedám na pohovku se šálkem zeleného čaje. Dneska jsem se rozhodla v práci, že Vám nafotím akci v naší drogérii Teta, která se nachází v Lovosicích. Ačkoliv jsme malé město, přesto máme hodně zákazníků, kterých si vážíme. Jsme totiž jediná drogérie ve městě a tak se snažíme být ochotný a milý. Fotila jsem snad úplně všechno :D Snad Vám článek pomůže a stavíte se někdy na kávu ♥ Pojďme na to! PS: Fotky můžete zvětšit kliknutím. Nebojte článek obsahuje spíše fotky, jen  80 :D 

Dětský sortiment






Zdravá výživa

V naší prodejně máme novinku v podobě Kreolis extra panenský olivový olej. Kokosový olej v bio kvalitě → Ten mě nenechává chladnou. Až spotřebuji svůj od Saloos, možná ho vyzkouším. A jako další sušené maso + takové malé chipsy. 


Následně tu máme Goju. Co vlastně Goja je? Medicínské studie potvrdily řadu léčivých účinků plodů kustovnice, pro které je v asijské medicíně využívána již po celá tisíciletí. Zároveň se kolem tohoto produktu točí celá řada mýtů a omylů, a to jak v identitě rostlin, oblasti a způsobu jejich pěstování a sběru, tak i co se týče proklamovaných účinků a obsahových látek. Plody také často obsahují stopy různých pesticidůV letech 2008 až 2009 bylo v USA provedeno celkem 5 randomizovaných lékařských studií, které prokázaly celkové zlepšení subjektivního stavu pacientů při podávání džusu s godži oproti kontrolní skupině, která dostávala placebo. Pacientům byl podáván džus s obsahem godži odpovídajícím 150 g čerstvých plodů po dobu 14 nebo 30 dnů. Účinek se týkal subjektivního pocitu pohody, zlepšení neurologického a psychického stavu a funkcí oběhové, svalové a trávicí soustavy, a to zcela bez vedlejších účinků. Navíc obsahuje mnoho prospěšných látek. Určitě pokud Vás zajímá jaké, všechno najdete na internetu. 

Čistící prostředky



Velmi oblíbený čistič. Hned je fuč. 







Prací prostředky






Vlasy






v naší prodejně najdete Ecotools štětce, které mám velmi ráda ♥ 

Tělo






Pleť a rty






Zuby



Vůně


Opalováky

Vůně



 Dekorativka





















Moc ráda Vás v naší prodejně přivítám ♥ Je super, že dělám konečně práci, která mě baví a mám k ní blízko. Práce, která mě posouvá dál ♥ A víte čím je naše prodejna výjimečná? No přeci tam dělá blogerka a ještě k tomu Kyrkys :D 

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máte takové články rádi.


 Hezký večer

9 komentářů: