pondělí 10. dubna 2017

Vlasová péče Kallos


Krásný den. 

Vlasy aneb věčné téma pro spoustu žen. Osobně teď používám přírodní kosmetiku. Kallos už mám vypotřebovaný. Musím říct, že jsem měla s výrobky, jen dobré zkušenosti. 

Také ráda používám domácí masky na vlasy z kokosového nebo olivového oleje a vajíčka atd. Opravdu domácí a přírodní produkty mi na vlasy, vyhovují více. Také plánuji článek, kde Vám dám tipy na domácí péči o vlasy. Psala podobný článek ZDE. 

Všechny produkty Kallos jsem koupila v drogerii Teta. Nemají vlasovou kosmetiku v každé Tetě. My ji třeba nemáme. I když byla bych moc ráda, koupila bych ji do soutěže. 


 Dneska si povíme o masce a šamponu. 

Kallos Blueberry šampon

Prvně jsem si ho koupila, kvůli velkému obalu a vůni. Čekala jsem, že bude vonět po borůvkách, ale nevoní. Spíše mi vůní připomíná takovou typickou kadeřnickou vůni. Nakonec jsem po delším používání byla překvapená. Šampon je určený pro suché a poškozené vlasy. Obsahuje výtažek z borůvek a avokádového oleje. 

Avokádo je pro vlasy velký zázrak. Obsahuje totiž zdravé tuky, vitamíny, bílkoviny, které napomáhají hydratovat suché vlasy. Dokonce stimuluje jejich růst a pomáhá uklidnit kudrnatou a nepoddajnou hřívu. Masku si lehce připravíte i doma sami, potřebujete: 

  • Avokádo, které zbavíte pecky a slupky, protlačíte ho vidličkou v misce.
  • 3 polévkové lžíce olivového oleje, kokosového. Výběr oleje je na vás.
Všechny tyto ingredience smíchejte, naneste na vlhké vlasy od kořínků ke konečkům. Hlavu nejlépe přikryjte koupací čepicí nebo pytlíkem a nechte působit, co nejdéle. Klidně nechte působit i dvě hodiny. Pravidelná maska z avokáda mi velmi pomohla na citlivou pokožku hlavy a na suché vlasy. 

Se vždycky zapíšu a pak nevím, kde jsem skončila :D Po delším používání jsem měla vlasy jemné a nebyli vůbec suché. Ani mi nezhoršil pokožku hlavy. Trpím na suché lupy a tenhle šampon mě velmi překvapil. Jsou lesklé, pružné a silné. Jsem moc spokojená. 

Maska omega


Omega maska je určená pro regeneraci vlasů. Obsahuje makadamiový olej a Omega-6 komplex. Tyhle složky perfektně vyživují, regenerují vlasy. Já sama po delším používání musím napsat, že jsem s maskou moc spokojená. Nechala jsem po umytím šamponem, působit půl hodiny i déle. Opravdu vlasy nejsou suché a jsou takové silné. Prostě pecka. Navíc vlasy jsou provoněné a krásně se rozčesávají. 

Jestli bych měla doporučit jen jeden produkt, doporučila bych vyzkoušet masku na vlasy. Za sebe mohu doporučit. Ještě nemůže najít svoji best vlasovku? Zkuste Kallos.
Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli znáte kosmetiku Kallos nebo s ní máte zkušenosti.


Krásný den. 
Kyrkys


6 komentářů:

  1. musím povedať, že tá maska ma naozaj zaujala, super produkt ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je poradně velká a pokud si nepotrpis na přírodní produkty, mohu jen doporučit 😀😀

      Vymazat
  2. Kallos jsem ještě nikdy nezkoušela, ale ty produkty vypadají zajímavě :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé, ale teď už používám jen přírodní kosmetiku ♥

      Vymazat
  3. Kalolos je jedna z nejlepších značek pro vlasovou péči. Mám je ráda, ale co nesnáším je to obří balení.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli z nejlepších, ale mám ji taky ráda :-) Já taky moc to balení nemusím, trvá to dlouho než to všechno člověk vypotřebuje, takže tě chápu :D

      Vymazat