neděle 23. dubna 2017

Přírodní oblíbené masky na pleť ♥


Krásný den.

Jak jsem psala v minulém článku, budu přidávat moje oblíbené produkty na pleť. 
Předchozí příspěvek, se týkal mých pravidel v péči o pleť. Najdete tam také fotky před a po. Můžete si ho přečíst ZDE. 

Na pleť používám výhradně jen domácí nebo přírodní masky. Přijde mi, že mají na pleť lepší a větší účinky. Je to takový můj rituál. Nanesu masku, zapnu relaxační hudbu a natáhnu si nohy a chvilku relaxuji. Jednou se mi stalo, že jsem s maskou usnula, bohužel ta maska byla z kávy, takže celý polštář špinavý :D Ale věřím, že si dáte pozor.  Určitě na internetu, najdete návody na domácí masky. I já někdy inspiraci hledám na internetu.

Dnes bych vám ráda představila moje oblíbené masky na pleť ↓↓↓

Tvoja Kozmetika



Masku od značky Tvoja Kozmetika jsem si pořídila na eshopu krásnákaždýden, kde vyjde na 199,- Kč. Eshop jsem si oblíbila, najdete zde jen přírodní kosmetiku. Ráda na eshopu nakupuji. A vždy je balíček krásně zabalený s kouskem levandule, takže i krásně voní.

Vrátím se zpátky k masce. Je určená na suchou a citlivou pleť. Jedná se o práškovou masku. 
Obsahuje bílý jíl, který odstraňuje toxiny a velmi dobře pokožku čistí. Kozí mléko, které pleť hydratuje, zvláčňuje, zmírňuje podráždění a červenání pleti. Citrónový práček, který také velmi dobře pleť čistí. Marocký jíl, který odstraňuje přebytečný maz a nečistoty z pórů, takže je maska vhodná i na mastnou a problematickou pleť. 

Já si masku připravuji jednoduše. Smíchám prášek (asi jednu lžičku), buď jen s vodou, květinovou vodou, aloe vera gel, jogurt nebo oblíbeným olejíčkem nebo medem. Všechno smíchám a aplikuji na vyčištěnou pleť. Nechám působit klidně 20 minut do zaschnutí.

Po delším používání, mohu pleťovou masku jen doporučit. Snažím se masky používat pravidelně a na pleti je to vidět. Doporučuji přírodní masky, nepoužívám žádnou chemii. Pleť je opravdu projasněná a takovou naplněná. Není vůbec taková zašedlá, nebo jak bych ji popsala. 

Marocký jíl


Marocký jíl je můj velmi oblíbený produkt. Koupila jsem ho na ekokoze, kde vyjde na 130,- Kč. Na fotce mám marocký jíl, který jsem dostala k nákupu na ekokoze, jelikož větší jsem spotřebovala. 
Jak se dá používat?
Marocké ženy, jíl používají jako mýdlo šampon i na pleť. Jíl můžete používat i denně bez vedlejších účinků. Je to 100% přírodní produkt. 

Já ho nejraději používám na obličej. Smíchám ho s teplou vodou nebo oblíbeným olejíčkem. Nechám působit 2o minut, pak spláchnu vodou. Rhassoul zanechá Vaši pleť dokonale čistou, měkkou a pružnou, bez vysušení či podráždění. Dlouhodobé používání podporuje přirozenou odolnost pokožky proti nepříznívým vnějším vlivům. O problematickou pleť s ekzémy nebo lupénkou pečujeme také pomocí zábalů či koupelí.

Někdo ho rád používá jako přírodní mýdlo - smíchá trochu jílu s teplou vodou a vzniklou kašičkou si myje celé tělo. Marocký jíl tělo prokrví a šetrně umyje. 

Při péči o vlasy a vlasovou pokožku jemně vmasírujeme Rhassoul smíchaný s vodou až ke kořínkům vlasů, necháme pár minut působit a opláchneme. Směs jílu a vody opět můžeme obohatit o pár kapek arganového oleje. Rhassoul pomáhá odstranit příčiny nadměrného maštění vlasů (přirozenou regulací sekrece mazových žláz pokožky), čistí pokožku hlavy od mastnoty, zbytků suché kůže a dalších nečistot a velmi účinně pomáhá předejít tvorbě suché kůže a lupů - zdravou stimulací podkožního krevního oběhu. Na rozdíl od šamponů a mýdel, Rhassoul neobsahuje žádné povrchově aktivní látky. Po smíchání s vodou, rhasoul bobtná a tvoří velmi měkké těsto, které absorbuje nečistoty a tuk.

Celkově jsem spokojená a mohu ho 100% doporučit. Lepší věc jsem nikdy nevyzkoušela. Pleť si po něm jen tleská ♥ Doporučuji vyzkoušet

Lavera masky

LAVERA PEČUJÍCÍ PLEŤOVÁ MASKA INTENSIV BIO, NEUTRAL 10 ML




Masku jsem pořídila přímo v kamenné prodejně v Praze, kde mě vyšla do 50,- Kč. Jinak masky můžete sehnat i na eshopu ZDE.  

Obsahuje kvalitní oleje lisované za studena, které si zanechávají vitamíny a látky vysoké kvality. Také obsahuje bambucké máslo, které teď používám na obličej a jsem 100% spokojená. Bamucké máslo, hydratuje, vyživuje, neucpává póry, pleť celkově rozjasňuje. 
Jojobový olej je unikátní, že je totožný se složením našeho kožního mazu, takže je velmi vhodný v péči o pleť. Avokádový olej vyživuje, také zlepšuje problematickou pleť. 

Masku si dopřávám aspoň 1x týdně. Je to takový můj rituál. Tato maska je konzistencí taková  hutná, ale přitom dobře hydratuje a vyčistí. Po smytí je pleť rozjasněná, hydratovaná. Opět nechávám působit 20 minut a smývám teplou vodou. Doporučuji vyzkoušet. 

PLEŤOVÁ MASKA REGENERUJÍCÍ 45+ BIO BRUSINKA & ARGANOVÝ  OLEJ





Tuhle masku nakupuji jako její sestru ZDE.  Cena je zase do 50,- Kč.

Je určená pro ženy 45+ já ji mám i tak velmi ráda. Je to krémová maska, lehčí konzistence. Pleťová maska v sobě spojuje regenerační účinky extraktu z brusinek a arganového oleje. Vyživuje pokožku do hloubky, uzamyká v ní hydrataci a stimuluje regeneraci pokožky. Arganový, mandlový a jojobový olej zásobují pokožku živinami, zatímco výtažky z brusinek a mořských řas působí přirozeně proti známkám stárnutí.

Klidně na pleť nanáším silnější vrstvu masky a nechám klidně 20 minut působit a smyji teplou vodou. Po delším používání jsem velmi spokojená a je to vidět i na pleti. 

Konzistence

Co Vy a masky na pleť? Já si bez nich neumím představit péči o pleť. Navíc je to takový můj rituál ♥ 

Krásný den přeji

19 komentářů:

  1. Na ekokoze sa oplati nakupovat. Ceny su velmi priaznive. Tiez mam odtial marocky il. Moju plet vsak vysusuje tak ako vsetky druhy ilov. Nasledne pouzitie hydratacneho kremu to vsak vyriesi. Zmiesanie s arganovym olejom som skusala len raz, no potom sa maska tazko umyvala. Znacka Tvoja je podla mna taka prvotina. Mozno neskor receptury a obaly viac prepracuju, no vacsinu ich sucasnych produktov by si clovek vedel vyrobit aj sam, ak by trochu pogooglil recepty. Ak vsak niekto nema cas a chut na vyrobu, tak potom je to ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ekokoza je božský eshop, vždycky tam nechám hodně peněz :D Mě třeba vůbec nevysušuje. Já si také ráda dělám kosmetiku doma, jenže teď nemám tolik času :-)

      Vymazat
  2. Mě se moc líbí ta Tvoja maska a marocky jil , ale bojím se že bude vysusovat. Má pleť je spíš suchá. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ho smíchat s olejíčkem, budeš spokojená. Já jsem taky citlivá a suchá

      Vymazat
  3. Mě se moc líbí ta Tvoja maska a marocky jil , ale bojím se že bude vysusovat. Má pleť je spíš suchá. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek :) O práškových maskách jsem ještě neslyšela, takže jsi mě pořádně nalákala. Já používám masku 2x týdně a pořád je střídám, takže jich mám doma taky pěknou armádu. Nestíhám likvidovat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja už roky používam len klasiku od avonu planet spa... a asi by som už aj mohla vyskúšať niečo nové :) Tak ďakujem za tipy!

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. skvele tipy, páči sa mi - tvoja pletova maska urcite sa na to pozriem :)

    Život mladej matky

    OdpovědětVymazat
  7. Žiadnu z BIO masiek som ešte neskúšala, no budem to musieť asi zmeniť :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  8. S žádným výše zmíněným nemám zkušenost ale dost mě zaujal marocký jíl. Já teď ppoužívám zelený jíl a jsem naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat
  9. Love your post dear 💕
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  10. Žádné přírodní masky jsem zatím nevyzkoušela, ale mám v plánu to změnit:D

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  11. Najviac ma zaujala značka Lavera, ešte som od nej nič nevyskúšala, ale vždy ma jej produkty lákajú :)


    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat