sobota 30. prosince 2017

Novinky v drogerii Teta

Krásný den.
Jak se máte? Jak budete slavit Silvestra 2018? Chtěla bych Vám, popřát tímto článkem do nového roku.  Užívejte si volného času se svými blízkými. Hlavně to nepřežeňte s pitím. Znáte to, není příjemné se vzbudit ráno s bolestí hlavy a pak být celý den KO. 

Plánuji, že na blog, budu přispívat podle času. Nebudu slibovat článek každý týden. Zkuste mě pochopit, že prostě nemám moc času. Určitě Vás, bude čekat spoustu soutěží, kosmetický článků apod.

Již k dnešnímu článku. Dnes se společně koukneme na "novinky" v drogerii Teta. Některé novinky, jsou již delší dobu, ale i tak jsem je sem zařadila. Určitě kosmetičtí závisláci, mi dají za pravdu, že to nevadí. Dejte mi vědět, jestli máte zájem o takové články. Jdeme na věc↓↓↓






















Myslím si, že k fotkám není, co psát. Každý pozná o co jde. Líbí se Vám takové články a oceníte je častěji? 

Hezký den.

Kyrkys



12 komentářů:

  1. Takové články se mi líbí. Omrknout novinky v obchodě z pohodlí domova. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám tyto články ráda ze stejného důvodu jako Martina :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. určitě budu ráda za další info články o novinkách

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ráda takové články :) a přeji ti jen to nejlepší do nového roku, hodně štěstí, zdraví, lásky a spokojenosti :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Do Tety se chci jít zas podívat. Kolikrát tam najdu něco zajímavého, co jinde nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, určitě se v Tetě budou těšit na tvoji návštěvu ♥

      Vymazat
  6. Vyskúšala som zatiaľ rtenky od Dermacolu a Rimmel. Rimmel držia na perách naozaj dlho a Dermacol sa mi moc páčia ich konzistenciou. :)

    OdpovědětVymazat