pondělí 8. října 2018

Short Hair

Ahoj,

jak se máte? Já se mám skvěle, tak doufám, že vy také.  Je mi jasné, že se vám honí hlavou hodně otázek. Například, jestli dobře vidíte, že píšu článek po dlouhé době. Nebo, co tu vlastně chci. 

Je to skoro rok, co jsem psala svůj poslední článek. Psaní článků i kosmetika mi samozřejmě chybí. Během roku se toho hodně změnilo. Musela jsem si uvědomit, co přesně chci. Hodně věcí se změnilo. Vzhledem k mé práci, nechci slibovat, kdy vydám příspěvek. Takže budu psát podle nálady, jak se mi bude chtít. Chci vám slíbit, že příspěvky budou (snad) kvalitní. 

Snad má někdo radost, že jsem zpět. Nicméně došlo na vaše zprávy, že se vrátím a bude mi to chybět a taky jo! Sakra chybí mi to. Tahle omáčka na začátek asi stačí :D

Hlavní důvod tohoto příspěvku jsou vlastně moje nové vlasy. Máte právo vědět, že jsem změnila image. Aneb seznamte se s novou Kyrkys.






Ano velká změna a jedním slovem dokonalá. Většinou jsem měla dlouhé vlasy a prostě po letech to chtělo změnu. Z dlouhých vlasů jsem si stejně žádný účes neudělala. A to česání, foukání, co trvalo hodinu skoro. Řekla jsem si dost a jdu do toho, když to budu odkládat nic u toho nebude. Domluvila jsem si termín a bylo. Nechala jsem se stříhat v Praze u Petry Měchurové naproti Kotvě http://www.petramechurova.cz/ Stříhání je sice dražší, ale vyplatilo se. Jsem se střihem spokojená. Děkuji Jakube. Se střihem vám poradí a nechají si na vás čas, všechno proberete a do ničeho vás nenutí. Cítím se ve střihu skvěle. Navíc vyfoukané a upravené to mám do 20 minut. Večer umyji, upravím a ráno je zalakuji a jdu do práce. A ta pohoda lehké hlavy je k nezaplacení. 

Co říkáte na krátké vlasy? Je mi jasné, že to není pro všechny. Jsem moc ráda, že jsem zpět. Moc se těším na vaše komenty.
                                                                  Mějte krásný večer ♥

10 komentářů:

  1. wau, tak to je teda riadna zmena! :) každopádne ti pristane a krátke vlasy ti veľmi svedčia :) ja by som na taký krok nemala odvahu, priznám sa :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verčo, děkuji opravdu jsem spokojená. Třeba časem budeš mít odvahu :-)

      Vymazat
  2. Ty krátké vlasy Ti fakt sednou 😊, jsi kočka, ja své dlouhé nedám, ale tobě moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Velice Ti to sluší Kyrkys! Máš moc hezký obličej a ten tak vynikne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že jsi zas něco napsala :) krátké vlasy ti moc sluší, je vidět podle fotek žejsi spokojená :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, pristane ti to! :) Avšak ja si neviem predstaviť seba samú bez svojich dlhých vlasov ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat