pátek 12. října 2018

Original Dead Sea Pure Mud


Krásný den,

většina lidí se po zimě nemůže dočkat sluníčka, které nám dodává mnoho energie a vitamín D. Hlavní věcí, proč se těším na léto je moře a jeho léčivé účinky. To je možná důvod, že si z Chorvatska odvezu vždy pár flašek. Jestli patříte do skupiny lidí, kteří trpí ekzémem, víte dobře, že pobyt u moře je nenahraditelný. 

Pamatuji si svůj první pobyt u moře a není to tak dávno. Poprvé jsem ochutnala slanou vodu a zažila její mocnou sílu léčit. Měla jsem ekzém skoro na každém kousku těla. Nejvíce jsem měla ekzém na rukách, krku a občas se mi vyrážka objevila na obličeji, což mojí psychiku ovlivnilo nejvíce. Není nic příjemného, když máte okolo rtů červenou skvrnu a davy lidí, co přitahuje a jejich pohledu - prostě děs. První den jsem měla všechno červené, ekzém začal spolupracovat s mořem. Za tři dny u moře jsem měla ekzém celý zahojený, nebyl vůbec červený ( já tomu říkám "živý").  A po příjezdu od moře, nebyla žádná památka po ekzému(kromě bílých fleků) A teď? Musím uznat, že už se neobjevil. Jezdím pravidelně k moři každý rok. Ještě bych chtěla navštívit mrtvé moře než vyschne a nebude po něm stopy. 

Zpátky k dnešnímu článku. Když už byla řeč o mrtvém moři, mám jeden skvělý tip pro osoby trpící všemi možnými vyrážkami nebo akné a nemohou se jich zbavit, ani po několikáté návštěvě od doktora. Trpěla jsem i já. Kožní mi nedokázala pomoci. Pomohlo mi moře, méně stresu, správná životospráva.  A co je tím tipem?

Sefiros Minerální bahno z Mrtvého moře



Jedná se o 100% přírodní bahno z mrtvého moře, obsahuje 26 minerálů a stopových prvků. Použít se dá na celé tělo i obličej. Vysoká koncentrace výživných látek prokazatelně zlepšuje přirozené funkce pokožky, uvolňuje svalové napětí a celkově zklidňuje organismus. Právě proto je stále používán profesionály v luxusních lázních a wellness centrech. 

Bahno se nachází v plastu jeho objem je 800ml, což je skoro kilo. Používám ho pravidelně a mám tam ještě opravdu hodně. Musím ho spotřebovat do konce roku je trvanlivost od otevření je rok. A ve složení je opravdu jen Silt (Dead Sea Black Mud) není zde nic přidaného, prostě jen 100% výrobek. Když ho otevřu, necítím skoro nic, jen takový slaný závan. Cena je 219,- Kč což je skoro zdarma. Není testované na zvířatech. K sehnání například ZDE.

Nanáším ho na vyčištěnou, trochu vlhkou pleť či tělo. Přijde mi, že na vlhkou pleť působí víc než na suchou. A pokud ho chcete nechat působit déle,stačí přestříkat vodou. Jestli chcete opravdu 100% výsledek, udělejte si před nanesením lehký peeling. Ono smytí bahna vlastně funguje jako peeling, obsahuje malé částěčky. Na těle ho nechávám působit třeba hodinu, ale většinou to tak dlouho nevydržím - mrznu v koupelně. Na obličej i tělo, aplikuji pořádnou vrstvu. Smývá se dobře, musíte opatrně ať nemáte bahno všude po koupelně. Kdyby se stalo, že bahno někde zůstane a zaschne není problém ho smýt, jde to lehce. 

Když jsem poprvé nanášela bahno na obličej, myslela jsem, že mi snad uhoří - prostě takové štípání jsem nezažila ani na chemickém peelingu. Takový pocit jsem měla jen poprvé, co jsem ho nanesla. Myslím, že to bylo způsobeno bakteriemi, které zničil. Prostě pleť vyčistí do hloubky. Jaký byl tedy efekt? Pleť je čistější, méně pupínků, nemastí se tolik, nemám ekzém a celkově je pleť taková projasněná a sjednocená. 

Určitě doporučuji vyzkoušet na všechny typy pleti i na problematickou. Určitě se nebojte, že štípe, pleť opravdu zbaví nečistot. Máte zkušenosti s bahnem? Já ho miluji a nedokážu si představit život bez něj ♥ 

Mějte krásný zbytek dne ♥ 

4 komentáře:

  1. Díky moc za tip, vypadá super, zatím jsem bahno nezkoušela, ale moc mě zaujalo :) ta cena je taky super :) miluju moře, hezky vše vyčistí, zahojí a není nad to si v něm zaplavat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač. Určitě vyzkousej, já ho mám moc rada. Já chci vyzkouset mrtvé more, tam plavat nemusím :D

      Vymazat
  2. Já na tyhle bahna koukám už nějakou dobu, ale vždycky od nich upustím a pořizuju něco jiného. Tak asi bude na čase ho opravdu zkusit, chválí ho snad všichni :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat