úterý 27. května 2014

Dermacol - tónovací krém 2v1 / Fotky před a po použití


Ahojky krásky a krasavci,

dnešní recenze je věnovaná tónovacímu krému, který ráda používám na léto. Pleť není nijak zatěžovaná, jelikož se tónovací krém krásně vsákne do pleti. Pokud nepatříte do skupiny, která potřebuje velké krytí, tak tahle recenze je přímo pro Vás stvořená. Nezapomeňte, že si fotky můžete zvětšit. A jdeme na to!

Dermacol tónovací krém

Popis
 
Složení

Konzistence

Před

Po
 
Copak nám slibuje?

Lehký tónovací krém 2v1.

  • Benefity -  hypoalergenní – s panthenolem
  • Krycí schopnost - nízká
  • Vzhled - velmi přírozená a jemně tónovaná pleť
  • Typ pleti - pro všechny typy pleti

  • Výjimečné spojení hydratačního krému a make-upu pro dokonalé tónování a neuvěřitelně přirozený vzhled pleti. Tato lehoučká emulze s panthenolem se výborně vstřebává do pleti, barevně sjednotí její barvu a hydratuje ji. Před aplikací není nutné použít krém.

    Co splnil?
    Několikrát mi spadnul na zem, takže oceňuji balení produktu v plastu. Balení je 30ml. Stojí okolo 129,- Kč. Já ho koupila v Dmku za necelou 100,- Kč. Mám nejsvětlejší odstín  BISCUIT. Oceňuji, že obsahuje hydratační krém a make-up, ale já pleťový krém,  používám vždy pod každý make-up. Je hypoalergenní a obsahuje panthenol. Zarazilo mě, že je trošku parfémovaný a přitom hypoalergenní, ale žádnou alergickou reakci jsem neměla. Panthenol, respektive kyselina pantothenová, je nezbytný pro udržení zdravé pokožky, krásných vlasů a nehtů. Jeho nedostatek v organismu se významně projeví na kůži – snížením pružnosti, rychlejším stárnutím kůže, svraskáváním a rozvojem vrásek, a na vlasech – zhoršením jejich kvality, ztrátou lesku a větší lámavostí. I proto se využívá v dermatologii a v kosmetických přípravcích. Důležitá je rovněž koncentrace - prokazatelně účinné jsou přípravky s obsahem panthenolu od 1 % výše. Jeho krycí schopnost je nízká, což mi nevadí - nepotřebuji velké krytí a v létě nechci pleť zatěžovat. Při aplikaci na pleť se velmi rychle vstřebává. Pleť lehce sjednotí a vypadá jednotvárně, nemám žádné červené fleky, jak je vidět na fotkách. A přijde mi, že ani póry nejsou tolik viditelné. Řekla bych, že se hodí pro všechny typy pleti. Za sebe mohu doporučit.
     
    Máte zkušenosti s tónovacím krémem od Dermacolu? Zaujal Vás? Jaký je Váš oblíbený make-up?
     
    Krásný den přeje Kyrkys

    9 komentářů:

    1. já s ním zkušenost nemám ale mám tonovací krém od nivey....je tmavší ale ted jsem se dost už opálila už není vidět rozdíl:) a jsem s ním naprosto spokojená:)

      OdpovědětVymazat
    2. lluciferkaa: Měla jsem taky od Nivei a nevyhovoval mi, takže poputoval k známe :-)

      OdpovědětVymazat
    3. Moc pěkně sjednocuje, až se mi nadobro uklidní pleť, tak ho zkusím :-)

      OdpovědětVymazat
    4. Ještě jsem žádný tónovací krém neměla, ale po tomhle se určitě podívám, líbí se mi jak konzistence, tak i krásné sjednocení pleti :)

      OdpovědětVymazat
    5. pro všechny typy určo ne...u mě by neměl využití =D ale tobě stačí =)


      Loveliness By Tess

      OdpovědětVymazat
    6. Munkey: Určitě vyzkoušej.

      Caroline: Ano přesně akorát tolik nekryje :-)

      Alice in Wonderland CZ: Jak to?

      Tess Mart: Určitě ne na aknózní pleť to je jasné, ale na mastnou, kde není tolik pupínku je vhodný :-)

      OdpovědětVymazat
    7. Já ho měla, ale pro mě to byl takový ten produkt co neurazí a ani nenadchne. Tenkrát jsem ho koupila v dm v akci za nějakých 80 nebo 90 Kč, ale po vypoužívání jsem si řekla, že už do něj nepůjdu, protože tím že nic moc nekryl, tak mi byl na obličeji spíš jako nějaká věc navíc a rozhodla jsem se, že si místo toho raději zajdu s přítelem někdy na Bubble Tea :). Pro mě je jediný můj milovaný tónovák od Lumene :). Akorát mají jen jeden odstín, co asi nebude úplně pro bledulky, na druhou stranu mně na pleti hezky splynul i v zimě.

      OdpovědětVymazat
    8. Marťa: Tak to je mi líto :-) Mrknu na něj, děkuji moc

      OdpovědětVymazat