neděle 11. května 2014

SKIN79 - Pleťová maska - Rose Waterfull / Noční maska na pleť

 
Ahojky všem,
doufám, že se máte dobře a věřte, že může být hůř. Užívejte si krásného dne. Dneska jsem si pro Vás připravila recenzi na novinku od Skin79. A společně se na recenzi vrhneme. Zvětšit fotky můžete kliknutím na fotku.
 
 Maska


 
 
Popis masky
  • Noční maska s růžovou vodou
  • Noční maska
  • Hydratace po dlouhou dobu
  • Odstraňuje odumřelé buňky
  • Pro hladkou pleť
  • Posiluje kožní bariéru
  • Projasňuje

  • VHODNÝ PRO TYPY PLETI
     
    Smíšená pleť
    Suchá pleť

    POUŽITÍ
    1. Noční maska (lze použít každou noc)
    2. Večer naneste jako poslední krok v péči o pleť.
    3. Ráno masku opláchněte vlažnou vodou.
    4. Před prvním použitím doporučujeme vyzkoušet reakci na pleť.
     
    Co splnila? Jak působila na moji pleť?
     Jako prvním jsem vyzkoušela reakci na pleť, což bylo v pohodě. Maska je ve skleněném obale s plastovým víčkem - balení je moc krásné. Konzistence masky je gelová, opravdu lehká. Vůně masky mi připomíná růži. Při aplikaci jsem měla pocit relaxace a menší chladivý pocit na pleti. Každý den jsem masku nanášela jako poslední krok v péči o pleť a šla spát. Ráno jsem masku opláchla vlažnou vodou, vyčistila pleť a nanesla svůj oblíbený krém. Výsledky jsem neviděla hned a říkala jsem si, že to bude k ničemu. Změna přišla asi po 10 dnech. Na pleti jsem před maskou měla šupinky na nose, po kterých nebylo stopy, takže skvěle hydratuje, ale nečekejte mega hydrataci, přeci jen je to jako poslední krok v péči o pleť. S maskou jsem byla spokojená. Měla jsem pocit, že pleť je hladká a rozjasněná, taková prozářená, což jsem nemohla uvěřit. Celkově jsem byla s maskou spokojená - klidně bych doporučila.

    Zaujala Vás maska? Já jsem ji chtěla moc vyzkoušet a s výběrem jsem neudělala chybu. Máte s maskou zkušenosti? Ten, kdo chce masku vyzkoušet mrkněte SEM.

    ♥ Krásný den všem ♥ 

    3 komentáře:

    1. na tuhle jsem tam taky koukala...stěma šupinama je to věčný boj co? =/ já mám mezi obočím a nevím co stím už....

      Loveliness By Tess

      OdpovědětVymazat
    2. Tak noční masku jsem tedy ještě neměla, vůbec si nedokážu představit, že bych s tím usnula :-P

      OdpovědětVymazat
    3. Tess Mart: Jo je mrchy nechtěj mizet :D

      Munkey: Ale usnula :-)

      OdpovědětVymazat