neděle 18. května 2014

Ryor - Lymfodren čaj k pročištění lymfatického systému

 
Ahoj všem,
dnešní článek bude věnovaný čaji od Ryoru, který je určen k pročištění lymfatického systému. Dobře víte, že jsem přestala brát antikoncepci, která mě zavodňovala (stále nafouklé břicho, cítila jsem se jako balón). Všude jsem hledala dobrou alternativu a našla jsem čaj od Ryoru, který si ženy chválí a tak jsem neváhala a šla si ho koupit. Koupila jsem ho v lékárně za 60,- Kč. Jdeme na recenzi.
 
Čaj
 
 Popis
 
Jak funguje lymfatický systém?
Máme dva oběhové systémy. V krevním oběhu hrají hlavní roli srdce, plíce a cévy. Druhý je systém lymfatický. Tělo obsahuje více lymfatické tekutiny než krve. Lymfatické kanály jsou delší než cévy. Lymfatický systém je nedílnou součástí imunitního systému a také informačního systému člověka. Je to vlastně jediný systém, jenž uchovává a transportuje z těla ven škodliviny, které jednak vznikají při funkci organismu, jednak do něj vnikají z vnějšího prostředí vzduchem a potravinami. Protože je tento systém hlavním faktorem obranyschopnosti organismu, má rozhodující podíl na všech nemocech dnešní doby. Jestli Vás zajímá více mrkněte SEM.
 
Jak na mě fungoval? Jaký mám na čaj názor?
Když jsem koukala na internet na různé recenze, byl na tom čaj od Ryoru dobře a tak jsem ho koupila. Nevěřila jsem, že čaj mi pomůže odvodnit nebo něco jiného. Jak je to napsané v návodu, koupila jsem si hned dvě balení, aby čistící kúra byla prováděna 6 týdnů. Čaj mi chutnal (chutnal jako ovocný čaj). Čaj se dá pít i neslazený.
 
Po pití čaje jsem chodila na záchod jako divá, takže můj nejlepší přítel se stal záchod. Někdy mě to až otravovalo. Ale co bych neudělala pro moje tělo. Na druhou stranu jsem si říkala, že se zbavuji přebytečné vody. Nevím, jestli to je tímhle čajem nebo nebráním antikoncepce, ale poslední dobou zjišťuji, že se mi zmírnila o trošičku celulitida. Na pleti jsem nezaznamenala změnu, berte na vědomí, že jsem tenhle čaj měla poprvé a účinek nebude 100%. Určitě si čaj koupím znovu a čím častěji kúru budu provádět, tím více změn nastane. Hlavně si dejte pozor, že se má provádět kúra 2x ročně po dobu 6 týdnů.
 
Čaj můžete sehnat i na internetovém obchodě ZDE.
 
Za sebe Vám čaj doporučím a na každého to bude mít jiný vliv. Určitě mi dejte vědět, jestli jste čaj zkoušel/zkoušela. Zaujal Vás čaj?
♥ Krásný den ♥


9 komentářů:

  1. Taky teď piju čistící čaj (jukl.cz) a ten teda taky čistí, s tím záchodem to mám úplně stejně :D
    O tomhle od Ryoru jsem ještě neslyšela, takže díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Adriana Martinovičová: Já zase neslyšela o tom tvém, mrknu na něj :-) Nemáš zač ☺

    OdpovědětVymazat
  3. u nás ho neměli, tak se půjdu zeptat další týden :))

    OdpovědětVymazat
  4. Alice in Wonderland CZ. Tak to je škoda :D

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě vyzkouším, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak taky bych ho mohla zkusit :-) Když v tom není kopřiva, kterou má pleť nesnese, tak by mohl být super :-) Já vždycky jen pila čaj z ostropestřce mariánského, který má posilovat funkci jater a celkově je detoxikační, ale zase není moc dobrý, ale člověk si zvykne ;-D

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie Šubertová: Nemáš zač :-)

    Munkey: Jo máš pravdu člověk si zvykne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluju =) pro mě by to nebylo, piju čaj jen při teplotě a to musí být vysoká teplota, kdy lezu po stěnách, jinak to do mě nikdo nedostane =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat