sobota 20. září 2014

Alverde - regenerační máslo na vlasy


Zdravím všechny, 

dnes to bude recenze a tentokrát se společně mrkneme na přírodní značku Alverde, kterou zakoupíte v drogériích DM. Před několika lety (jako by mi bylo 50 :D) jsem od Alverde zakoupila šampon a péči o tělo, nakonec jsem s výrobky nebyla spokojená, takže další nákup se nekonal. Poslední dobou mě Alverde nepřestává překvapovat. S jejich výrobky jsem spokojená a chci zkusit další. Dneska si rozebereme další skvělý výrobek. Jdeme na to! Mimochodem jsem nedávno psala recenzi na můj oblíbený šampon od Alverde  ZDE. 

Alverde máslo na vlasy


Popis

Složení

Konzistence


Můj názor?
Máslo je v plastovém kelímku, které mi vyhovuje. Obsah je 200ml a stojí okolo 100,- Kč. Konzistence je hustější. Bála jsem se, že mi bude mastit vlasy, naštěstí to nedělá. Používala jsem ho klasicky jako masku na vlasy po umytí šamponem nebo před mytím vlasů. Neriskovala jsem aplikaci do konečků na suché vlasy. Když jsem měla vlasy umyté šamponem a aplikovala jsem ho jako masku, tak se krásně vstřebal. Pokud jsem ho dávala na vlasy před mytím je jasné, že se tolik nevstřebal. Masku používám už delší dobu a na vlasech je to znát. Přijde mi, že vlasům dodá potřebnou péči. Vlasy jsou po použití masky hebké, jemné a opravdu vyživené. Navíc neobsahuje silikony a jiné hnusky. Za sebe máslo od Alverde doporučuji! 

Určitě si myslím, že stojí za vyzkoušení. 

♥ ♥ ♥ Krásný den přeje Kyrkys ♥ ♥ ♥ 

4 komentáře:

  1. Mě naopak zase přijde, že s mými vlasy nic nedělá. A to jsem se ji snažila používat pravidelně. Bohužel :( žádné zásadní změny jsem nezaznamenala. Jinak mám zrovna tuhle avokádovou řadu ráda. V pořadí už jsem si ji koupila po třetí.

    OdpovědětVymazat
  2. Lady eS: A máš zkušenosti s šamponem? Jaký je? Škoda, že ti nic s vlasy neudělala :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Šampon i kondicionér je dobrý. Vlasy načechrané a jdou lépe rozčesávat. Zatím nejlepší šampon od Alverde, který jsem zkusila. Defakto bych mohla říci. že patří mezi ty lepší přírodní šampony.

    OdpovědětVymazat
  4. Lady eS: No děkuji za tip, možná vykouším :-)

    OdpovědětVymazat