sobota 27. září 2014

Soutěž o balíček na FB - Svět podle Kyrkys


Ahoj všem. Tímto bych Vás chtěla pozvat na soutěž, kterou pořádám jen na mých FB stránkách - Svět podle Kyrkys. Jedná se o balíček kosmetiky. O co se hraje? O moje nejoblíbenější tělové máslo od značky Cien s vůní čokolády. Jako druhý dárek je omlazující, vyhlazující krém od značky Lirene s citronem a medem. Dále v balíčku najdete sérum od Gliss Kur, který obsahuje arganový olej, který vlasy vyživuje a dodává lesk. Pak tu mám pro Vás skleněný pilník od značky Crystales. Do balíčku jsem zařadila i krém pro dlouhotrvající lesk vlasů od Taft. Vzorečky od značky Ziaja a nakonec slevovou knížku z DM za 150 bodů. Chtěla jsem tímto pozvat i Vás, pokud mě nesledujete na FB stránkách, ráda Vás uvítám ♥

Pokud by Vás soutěž zajímala mrkněte SEM. 



Krásný den přeje Kyrkys

3 komentáře: