pátek 26. září 2014

Bioderma Atoderm Intensive - Mléko určené na atopickou pokožku


Ahoj všem. Dnes si dáme recenzi na novinku od Biodermy, která bude prodejná od října 2014. Tělové mléko jsem vyhrála na testování a moc jsem se těšila až ho poprvé vyzkouším. Balení je 500 ml.

Nejdříve si povíme něco o kosmetice Bioderma, kdo neví, tak patří k nejčastěji předpisovaným francouzskými dermatology. Jejich kosmetika se nachází více než v 70 zemích světa. Bioderma nabízí řady podle typu pokožky. Jedná se o řady: Cicabio - Podrážděná, poškozená pokožka, Nodé - Vlasy a pokožka na hlavě, White Objective - Zesvětlování, Photoderm - Pokožka a slunce, Hydrabio - Dehydratovaná a citlivá pokožka, Sensibio - Citlivá pokožka, Atoderm - Suchá pokožka, Sébium - Mastná pokožka, Bioderma ABCDerm - Dětská pokožka. Více informací naleznete na jejich stránkách ZDE.

Co je atopický ekzém?
Atopický ekzém je kožní zánět, většinou alergického původu, neboli reakce organizmu na dráždivý podnět. Postihuje dětidospělé. Jeho projevem je kožní vyrážka, obvykle červená, kůže bývá velmi suchá, nepříjemně svědí, často je rozpraskaná, někdy i mokvající. Zánětlivá ložiska se nejčastěji objevují na loktechzápěstíkrkupod kolenynártech a na obličeji. Zejména v počáteční fázi ekzém velmi svědí a nutí ke škrábání. To pak často vede k poškození kůže a případnému zanesení infekce. Po odeznění zánětu se odumřelé vrstvy buněk šupinovitě olupují. Takže atopická místa potřebují hydratovat a vyživovat, abych zmírnila svědění apod.

Bohužel i já trpím na atopický ekzém a to okolo rtů, na chodidlech. Také vím moc dobře, jak je těžké se s tím psychicky vyrovnat. I já chodila s červenou a strupatou pusou a bylo mi velmi nepříjemné, jak to okolí vnímalo. Kamarádi si dělali srandu, že to nemáme s přítelem dělat na koberci apod. Nakonec jsem si uvědomila, že to není nic hrozného. Říkala jsem si ať jsem ráda, že mám jen ekzém a netrpím jinou chorobou, či nemocí. Hodím sem i pár fotek v jakém stádiu jsem atopický ekzém měla. Určitě nemám všechny fotky, ale zkusím něco najít.Opravdu jsem z toho byla nešťastná. Fotky jsem fotila, když to nebylo hrozné, takže jsem to měla i v horším stavu, ale to jsem nechtěla fotit. Poslední dobou pozoruji načervenalá místa okolo rtů a tak jsem se bála, jestli se zase nevrací ekzém, ale nakonec jsem vyhrála tohle mléko, které mi pomáhá v boji proti ekzému.












Bioderma mléko



Konzistence


Jak tedy působil na moji atopickou pokožku chodidel a rtů?
Popravdě jsem čekala, že mi přijde nějaký mastný krém, který se nebude chtít vstřebat. Protože mi jednou kožní předepsala mastný krém, který mi nepomáhala a byl hodně mastný, co mi nevyhovuje. Nakonec jsem byla překvapená lehkou konzistencí a mlíčko se krásně vsáklo do pleti. Jak jsem psala výše, zaznamenala jsem načervenalá místa okolo rtů a během dne to svědilo, takže jsem nasadila tenhle krém a výsledek? Naprostá dokonalost sama,  krém totiž můžete použít, jak na tělo, tak na pleť. Postižené místo hydratuje a pokožka už nesvědí.  Do několika dní mi červená místa zmizela a dokonce mi už nesvědí. Momentálně s nim mažu chodidla, na kterých mám opět suché místa a v boji proti ekzému mi velmi pomáhá. 

Za sebe mohu jen doporučit. Určitě vyzkoušejte.

Mějte se krásně. Vaše Kyrkys ♥♥♥

6 komentářů:

  1. ja som práve ten prípad pod tými kolenami a je to niečo strašného :/ a to len posledný rok cca, pred tým som to nikdy nemala

    OdpovědětVymazat
  2. mona recenzie: Chudáčku :-( Vím moc dobře, jaké to je

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem mléko vyhrála a pomáhá jak mě, na popraskané ruce, tak mamce, která si ho nemůže vynachválit :) takže za mě 1*

    P.S: Chystáš se na Bioderma víkend? :)

    Klára z Klára peče

    OdpovědětVymazat
  4. Klára: Jsem ráda, že Vám pomáhá :-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem atopik ale mírný, ale začervenalá místa na pleti mám vyzkouším

    OdpovědětVymazat