pondělí 27. března 2017

Moje dva oblíbené produkty od Alverde


Krásný den. 

Několikrát jsem psala, že chci přejít na přírodní kosmetiku. Ptáte se proč? První z věcí bylo testování na zvířatech, nemůžu žít s tím, že jsem krásná za cenu nějakého životu. Druhá strana věc je, že chemie mi nedělá dobře. Poznala jsem , že mi vyhovuje Bio kosmetika. 

Proto Vám chci dát tip na přírodní kosmetiku Alverde, kterou seženete v našich drogérií DM. Dneska se společně koukneme na vlasovou kúru a sprchový gel. Bez obou výrobků už nemůžu být. Samozřejmě je to individuální věc, takže vám to sednout nemusí. 

Alverde hydratační vlasová kúra s mučenkou a rýží





Nebudu kecat, ale balení mě nějak nezaujalo, což mi dnes nevadí, protože vím, že výrobek je skvělý, ale nebudu předbíhat.
 Kúra obsahuje mučenku, aloe vera a rýži z biologického zemědělství, které mají za účel pečovat o suché a poškozené vlasy. Ještě obsahuje slunečnicový, sójový, olivový olej a keratinový komplex. Všechny extrakty, které jsem napsala skvěle pečují o vlasy. Kúra neobsahuje syntetické, vonné, barvící a konzervační látky jako chemie. Neobsahuje látky na bázi minerálních olejů.
 Neobsahuje silikony, které vlasy obalí a nám se zdají zdravější, bohužel po delším používání jsou vlasy zplihlé a mastné. V některých případech můžou silikony vyvolat lupy. 

Já jsem kúru vypotřebovala, takže ji uvidíte ve spotřebovánu. Donedávna jsem používala většinou je chemickou vlasovku, která obsahovala silikony. Potřebovala jsem se zbavit nejdřív nánosů silikonů k tomu mi pomohl šampon od Lavery, na který taky bude recenze. Nejdřív mi maska přišla k ničemu, žádný účinek, jen se dobře vlasy rozčesávají a voní. Nakonec jsem skoro vypotřebovala šampon od Lavery bez silikonů a světe div se. Vlasy mi teď připadají zdravější, jsou lesklé a celkově i maska pak měla větší účinek. Vždy po smytí jsem kúru nanesla a vmasírovala do vlasů a nechala působit, klidně 15 minut a pak smyla. Vlasy jsou teď zdravější, lesklé a hlavně bez lupů. Měla jsem velký problém s mastnými vlasy, ale po téhle kúře a přírodní šamponu se mi to dalo dohromady, chce to samo sebou čas, než se vymyjí silikony a chemie z vlasů. 

Po delším používání jen doporučuji, konzistence je hustější a vůně je velmi příjemná. Určitě vyzkoušejte. 

Alverde sprchový sorbet Rebarbora a pomeranč




Jemný sprchový sorbet je můj velmi oblíbený. Mám už třetí balení a vždy si kupuji tuhle vůni. Jemně čistí pokožku a krásně ji provoní. Obsahuje tenzidy cukru a kokosu, mandlový olej, rebarboru, pomeranč. Pokožka nikdy není po umytí vysušená. Konzistence je taková tekutější, ale mě to vůbec nevadí. Hezky pění, což mám ráda. 
Doporučuji vyzkoušet. 

Celkově mám ráda kosmetiku Alverde i jejich dekorativní kosmetiku jsem si oblíbila. Dejte mi vědět, jestli i Vy máte svého favorita od stejné značky. 

Krásný den.
Kyrkys ♥ 

17 komentářů:

  1. práve dnes som pozerala na vlasovú kúru ale s marhuľou a citrónom a uvažovala som či si ju kúpiť :) s tou nemáš skúsenosti? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda ze u stojanu alverde jsem se nikdy pořádně nezastavila , tak asi mrknu 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Na to, že Alverde produktz si kupujem pomerne často, tieto dva som ešte neskúšala:/ Ale ten sprcháč ma zaujal, najmä kombinácia vône, ktorá je na toto teplé počasie ideálna!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej tak toto musím vyskúšať. Ja som raz mala masku avokávodvú tuším od alverde, ale nič moc.. no táto vyzerajú zaujímavejšie, páči sa mi jej zloženie. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujaly mě oba výrobky. Přírodní kosmetiku mám ráda, ale Alverde v dmku nějak obcházím a vlastně ani nevím proč. Vyzkoušela jsem od této značky jen pár výrobků. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháč mám taky, ale ještě jsem se nedostala k jeho testování. Tak se tedy těším. Poslední dobou mě výrobky Alverde jen zklamávají..

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám od nich moc ráda deodorant v kuličce s takovým růžovým víčkem - funguje a krásně voní. Je skoro nemožné mezi nepřírodními deodoranty najít nějaký bez hliníku. Ještě šampon pro větší objem vlasů, tvářenku a zesvětlovač makeupu od nich mám ráda. :) Akorát na to netestování pozor, přírodní kosmetika nerovná se netestovaná na zvířatech! Jediné, co zaručuje netestování na zvířatech, je HCS certifikát a ten Alverde nemá.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten sprcháč rebarbora a pomeranč, to musí být zajímavá kombinace... :) Určitě se po něm mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jakkoli se mi nové obaly Alverde hrozně líbí, mám s nimi jeden problém. Zaboha podle nich nemůžu poznat, jestli jsem ten který výrobek už testovala, nebo ne :-D Nejsem si tím jistá hlavně u vlasové masky. Budu na ni muset číhnout v obchodě :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  10. Kosmetika od Alverde je super, hlavně teda ty šampóny. Ty mám doma myslím dva. Hlavně za ty ceny si člověk nemá na co stěžovat. Trochu mě štve, že třeba nedělají i sérum na růst vlasů. To by se mi hodilo. Nebo pokud ho dělají, tak jsem ho v dm ještě neviděla. No, každopádně u mě to dopadlo tak, že jsem si ho nakonec sehnala přes internet. Konkrétně jsem si vybrala jedno od Mádary. V tomto porovnání dopadlo nejlépe, tak snad bude stát za to. :)

    OdpovědětVymazat