pondělí 13. března 2017

→ Soutěž o Kyrkysbox ←


Hezké pondělí.

Začneme týden velmi pozitivně. Chci uspořádat soutěž o Kyrkysbox, který je u mě takový originál a dnes Vám dokonce ukážu, co skrývá. Myslím, že v něm najdete poklady. 

Chci Vám moc poděkovat za podporu. Teď se budu spíše věnovat blogu, jelikož mi blbne program na stříhání videí a nemám ani tolik času. Je pro mě teď rychlejší napsat článek než natáčet videa. Snad to chápete ♥ 

Balíček ještě plánuji nějak zabalit a určitě bude v boxu, co v něm najdete a stručný popisek. 

Kyrkysbox




Masky a vzorečky.


Musela jsem do boxu zařadit i moji oblíbenou pleťovou kosmetiku. První je Saloos regenerační obličejový olejíček Rosalina, je vhodný pro smíšenou, problematickou pleť. Doporučuji nanášet na navlhčenou pleť.

Manufaktura patří do mé péči o pleť také. Hlavně jejich zklidňující pleťová voda. 

Bioderma je velmi známá a moje další oblíbená značka. Proto jsem pro Vás koupila i jejich Hydrabio micelární vodu pro suchou pleť. 


Syoss barva na vlasy pískově plavá, kterou jsem doma a ještě jsem ji nezkoušela. Měla by zesvětlovat až o tři odstíny, tak jsem ji sem také zařadila.

Rexona je pro mě nejlepší a tak jsem koupila tuhle kuličku, která krásně voní a pomáhá proti pocení.

Tělové mléko do sprchy od Lactovitu, který obsahuje ureu a tak je vhodný pro duchou pokožku. Navíc krásně voní.

Alverde tělové mléko s ibiškem a kakaovým máslem. Nádherně voní po kakau, pro mě nejlepší tělové mléko od této značky. 



Dekorativní kosmetika Miss Sporty, kterou mám velmi ráda. Jedná se o 100% Rock řasenku, která má větší kartáček, ale skvěle se s ní pracuje. Lesk na rty v odstínu 004 je to takový korálový odstín, moc pěkný. 

Pravidla soutěže

Soutěž bude trvat do 31. Března

Do soutěže se smějí zapojit lidičky z Čech a Slovenska.

 !!! Komentáře mi zanechte jen na blogu, jestli někdo zanechá komentář jinde, nebude zařazen do soutěže !!!
 
1. Musíte mě odebírat na FB a zde na blogu přes GFC. 

2. Zanechte v komentářích Váš e-mail, na který Vás v případě výhry, budu kontaktovat.

3. Do komentáře mi napište, proč mě sledujete. Jaký článek by se Vám líbil. A jaké články byste chtěly?

4. Pokud máte Facebook, sdílejte moji soutěž. Budu moc ráda ♥ 

Přeji hodně štěstíčka!

 ♥♥♥ Vaše Kyrkys ♥♥♥ 

35 komentářů:

  1. Ahoj, sleduju Tě, protože si na nic nehraješ a nepřetvařuješ se a áda bych článek s nějakým pěkným jarním líčením :-) sedlbauerova1@seznam.cz Vše splňuji již dlouho a soutěž na FB sdílím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fb, gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Sleduji te, jelikoz si ze sebe dokazes udelat srandu a jsi sva.
    Libil by se mi clanek z nejakeho vyletu. Mam rada recenze a clanky o líčení

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi články z drogerie o akcích, novinková kosmetika a jakékoliv rutiny
    mam rada tvuj styl psani a tvuj humor;)
    kiki.obi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Klarko,sleduju Tě od Tvyho prvního videa. Pamatuji si,ze si v něm říkala ,,To je úplně jistý,ze se na mě někdo dívá''. :-D Taky si pamatuji video,ktere si natáčela venku (mimochodem ty byly super) a imitovala jsi kohouta od sousedů,ktery chtěl být taky ve videu a tak pořád kokrhal. :-D Když se divam na Tvoje videa,je to jako pokec a kava s kamoskou. Myslím,ze bysme byly dobré kamarádky.
    Rada bych viděla od Tebe vlog z normálního tvého dne,taky by byl fajn ask nebo stream. A jako článek bych si ráda přečetla,jak si uzivas jaro,jestli se s jarem něco u Tebe mění (třeba strava,oblekani,pece o pleť a tak )
    Tak třeba to vyjde. Užívej života ;-)

    evinka94@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju tě od samých začátcích :) si skvělá a nehraješ si na nic a tvůj humor mě někdy zabíjí :) zajímaly by mě články z tvé práce jakožto děláš v tetě :) z výletů a tak :))
    Ať se daří :)
    lpucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Klárko :o) Sleduji tě už poměrně dlouhou dobu a mám tvoje videa i články moc ráda. Nejen proto, že jsem taky Klára :o) Líbilo by se mi něco na téma s jarní tématikou, třeba komplet outfit + líčení. wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoj blog sledujem kvôli zaujimavym tipom a recenziam na kozmetiku a ocenujem ze aj na prirodnu, mam rada aj tvoje videa. Pacil by sa mi clanok na beznu pletovu rutinu teda starostlivost o plet.
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC i FB Vendula Janků
    Ráda tě sleduji protože si dobrá a tvé články se mi moc líbí :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, já jsem nedávno měla na blogu soutěž o Míšabox :-)
    Sleduji na GFC jako Michaela Barthová a na FB jako Siraelxy blogspot.
    Sleduji i tvé YT kde se mi moc líbí tipy z DM drogerie a rozbalovací videa.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje videa moc ráda sleduji, protože jsi na nich přirozená a na nic si nehraješ. Líbil by se mi článek o tvém jarním i letním outfitu.
    karolina.cadilkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC i FB - Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    ráda bych od tebe viděla článek na téma kosmetické propadáky, které máš doma :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, sleduji tě pěkně dlouho jako Hanka Blažková a na FB jako Hanča Číča Bažková. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Já mám ráda nákupové příspěvky a fakt mě hodně baví články a videa z Teta drogérií, dáváš dobré tipy, už jsem si podle tebe koupila několik kousků:-)
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. gfc - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    Kdysi jsem tě začala sledovat kvůli giveaway ... :) ale ted si čtu tvé články ajsou krásně napsané a nejvíce se mi líbí , když ukazuješ jakoby, co si kupuješ třeba v drogérii :D snad mě chápeš, že fotíš co je za novinky v drogérkách a tak :) a ted byhc určitě ráda viděla nějaké tvoje typy na jaro, co třeba ty přes jaro nejraději děláš, posloucháš nebo tak :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, na fb tě sleduju jako Alena Matiščáková, blog odebírám též, a email je: alena.matiscakova@seznam.cz. Sleduju tě proto, že se nevěnuješ pouze kosmetice, ale sdílíš a ptáš se na naše zvířátka, sdílíš svoje výlety a tak, prostě tvoje věci jsou různorodý, a to mě baví :) Takže pokračuj přesně v téhle linii :D

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Genevra, FB Martina Kupčová, genevra43@gmail.com
    Tvůj blog sleduji, protože se mi obsahově líbí a píšeš články, které mě zajímají. Určitě více článků z návštěv drogerek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Velká recenze kosmetiky Moje - Glitrové laky, odlakovač s ricinovým olejem, tužky, best řasenka, zajímají mě články o líčení - hlavně denní líčení, kopretinka294@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduju na FB i GFC jako Kateřina Kalábová, mám ráda tvoje recepty na domácí kosmetiku a perfektní recenze, dále se mi líbí i střípky z tvého života a připadáš mi jako fajn baba :)

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. FB nemám ale všem ostatním co se zapojí přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj na fb i zde tě samozřejmě sleduji a to už delší dobu pod jménem Aneta Horáková a email mám moravcova.anetka@seznam.cz Nejvíce se mi u tebe líbí články s DIY a ráda bych uvítala článek čistě jenom o atopickem ekzemu, co ti na něj pomáhá a co naopak, takže teď je i jasné proč tě sleduji, že? :) Zatím se měj krásně, ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj :-)

    Mám moc ráda nákupová videa a Tvé prohlídky drogérkama jsem si pouštěla opakovaně. Líbí se mí propojení Tvé práce s videem (info o drogerii Teta - akce v ní a novinky atd), takový videi bych uvítala ještě víc :-)
    ancovicka.ao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Jana Smutná. Líbí se mi, že píšeš o normální kosmetice, na kterou narazím v běžné drogerii a jejíž ceny jsou přijatelné :-) Líbila by se mi zas nějaká inspirace na domácí výrobu kosmetiky. prastenec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj zlato sledujem ta pod menom nikola benková :)
    ja ta sledujem uz sto rokov :D a si uzasna !
    ja mam najradsej tvoje recenzie videa a ako vyrabas kozmetiku
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  23. vkrincvajova@gmail.com
    Zajímají mne kosmetické novinky, které nejsou extrémně drahé. Moc se mi líbí Tvoje natočené videá.
    Také nejaké jarní inspirace a typy na pěkné oblečení.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :) čo sa týka tvojich článkov, píšeš presne o takých veciach, ktoré mám rada. Takže určite v tom pokračuj lebo ti to naozaj ide! Sú to veľmi dobré články a vždy si ich rada prečítam, ale rada by som privítala nejaký článok o tom atopickom ekzéme, čo používaš a tak, pretože ho tiež bohužiaľ mám :( a dosť ma to obmedzuje aj čo sa týka líčenia lebo ho mám aj na očiach.
    GFC: Zuzana Kunecová
    FB: Zuzana Kunecová
    email: zuzana.kunecova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. GFC a FB : Soňa Lazorikova
    Zdieľam na FB.
    Email: s.lazorik@gmail.com

    Na tvoj blog som narazila len nedávno a páči sa mi. Tvoje recenzie a články sú zaujímavé, vystihuješ v nich všetko podstatné. :)

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Alexandra Petriková
    FB: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com
    Na tvoj blog som len prvýkrát ale máš zaujímavé články o kozmetiky,skvelé recenzií :) Páči sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  27. FB Miroslava Škampová
    GFC Mirka Škampová
    Mně se prostě líbí tvůj styl, nadhled i přehled :) A fotky. Nic neokecáváš, prostě napíšeš na rovinu, jak to je. Díky tomu jsem se vyhnula pár kosmetickým zbytečnostem a za ušetřené kačky si koupila fakt prima věc. Takže jen tak dál, hrň to na nás :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Líbí se mi nakupovací videa a celkově tvá osobnost, máš takový nadhled řekla bych a nezapadáš mezi ostatní blogerky či youtuberky...buď taková,jaká si!!
    Můj e-mail je kimina9@gmail.com.
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  29. email- Bartosova.kamila@email.cz
    .Sleduju te protože málo lidi si ví ze sebe udelat srandu a tvůj styl blogu neni tuctový ale živý :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji tě tady přes GFC jako Tereza Blog, na fb jako Tereza Hradecká, na IG jako terezablog0 , aj i na Youtube a proč ? protože mě to baví :-) těším se zase na nějaké to DIY
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj,
    Líbí se mi od tebe všechny články. Prostě nejde vybrat jen jeden :D
    Sleduju tě, protože mě baví tvůj blog. Jinak myslím, že články od tebe mě budou bavit všechny i v budoucnu, takže nezáleží na tom, jaký typ to bude. Na Facebooku jsem sdílela tvojí soutěž a označila tvojí stránku ”To se mi líbí” pod jménem Ftcf. Přes GFC tě sleduji pod jménem FTCF Blog. Teď už můžu doufat jen v to, že mě vybereš :D Ale dost pochybuji, protože na tyhle soutěže moc štěstí nemám. Můžeš hádat kolikrát jsem už vyhrála :DD
    ftcf009@gmail.com

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, mě se líbí moc články o líčení a recenze kosmetiky
    Sdílím Jana Kiki
    jakinaki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj sleduji tě už dlouho.libi se mi tvůj lidský přístup ke všemu. :) Lluciferkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Kyrkys. Odebírám tě už dlouho, jak na blogu, Fb, YT tak Insta. Mám rada články jak na domácí kosmetiku a chtěla bych další ��
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, kdy vyhlásíš vítěze?

    OdpovědětVymazat