středa 3. dubna 2013

Miss Sporty řasenka Studio Lash 3D Volumythic Mascara

 
Ahoj krásky. Dnes tu mám recenzi řasenky od Miss Sporty Lash 3D. Řasenka má zakřivený silikonový kartáček, který mi vyhovuje. Štětinky na kartáčku jsou kratší. Drží mi na řasách celý den vůbec nežmolkuje, neobtiskává se, nedrolí se. Řasy natočí i bez použití kleštiček. Ale přijde mi, že dělá lepší efekt při použití kleštiček na řasy. Navíc za cenu 90,- Kč. A mohu říct, že se vyrovná dražším řasenkám. Můžete posoudit sami :-).
 
Řasenka:
 


Kartáček:




Bez řasenky:



S řasenkou bez použití kleštiček na řasy:



S použití kleštiček:




Máte zkušenost s řasenkou? Napište mi - jak jste spokojeni. Popřípadě mi napište jakou řasenku doporučujete.


Krásný den přeje Kyrkys :-))




 

10 komentářů:

  1. řasenku mám taky je dobrá ale stojí 60kč a ne 90kč

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle řasenku vůbec neznám, ale funguje dobře teda:o) A ty ceny se fakt liší hodně. Já třeba koupila takovou tu průhlednou pomádu od Maybelline za 69Kč a jinde stála 179Kč, to samé color tatoo stíny jsem koupila za 110Kč, jinde byly za 159 Kč.:-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že je to individuální :-) Určitě řasenku vyzkoušej.

      Vymazat
  3. Na riasenky so silikonovým kartáčikom nedám dopustit! Táto vyzerá tiež super čo pozerám fotky. Určite sa po nej pozriem v drogerke:))

    http://linda-f.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, myslím, že za tu cenu se vyrovná dražším řasenkám.

      Vymazat
  4. Tak jsem recenzi objevila. Koukám, že moc nezahušťuje, spíš prodlužuje a natočí. A to máš 1 vrstvu? Ono by se dalo podle mě zahustit, kdybych dala víc vrstev. Nebo na ní ještě jinou řasenku. Mně říkala prodavačka v Tetě, že běžná cena je 90,-, ale v akci stojí pak 60,- :) Určitě ji ale zkusím, líbí se mi kartáček.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  5. Radka K. Mám jen jednu vrstvu právě :-) Je skvělá, koupila jsem si ji znovu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je presne to..co potrebuju ;) dikys kocko :*

    OdpovědětVymazat