neděle 14. dubna 2013

ZAHRADA ČECH - LITOMĚŘICE

 
Ahoj všem, dnes tu mám další článek týkající se dnešního výletu do Litoměřic. Cílem Zahrady Čech
je navázat na tradiční akce, které jsou v prostoru litoměřického výstaviště pořádány a postupně rozšiřovány již od roku 1969.
 
 

Na Výstaviště Zahrady Čech se dostanete:

  • autemPo dálnici D8 - exit 45 - Lovosice - Litoměřice - směr Úštěk, Zahrádky, Česká Lípa.
  • vlakem
    z Lovosic nebo České Lípy po trati 112 a cca 20minutovým přesunem pěšky.
  • autobusem
    z Lovosic, Roudnice a okolí.


Pořídily jsem angrešt, rybíz. Já jsem si koupila marcipán- někdy se hřešit musí :D. A teď pár fotek.




Já u kola pro srovnání :D
 
 Mňamka svět oříšků
 
 Cukrová vata :-)










 To byl můj dnešní výlet. Jak jste si užívali neděli?




Žádné komentáře:

Okomentovat