pátek 26. dubna 2013

Kosmetická konečná stanice - DUBEN 2013

Ahoj světe, dneska si dáme další článek na téma spotřebováno. A co jsem za tento měsíc spotřebovala?

 
Amica suchý šampon na vlasy- suchý šampon, který odmašťuje vlasy. Před použitím šamponu je důležité odstranit z vlasů lak. Následně šampon aplikuji na vlasy ke kořínkům. Stačí ho malinko. Nepoužívám ho každý den, jelikož vlasy vysušuje. Ale mám takový trik, pokud chci dosáhnout většího objemu aplikuji trošku suchého šamponu ke kořínku a vytvářím účes. Jsem spokojená. Určitě si ho koupím znovu.
 
Garnier hydratační krém pro normální a smíšenou pleť-  hydratační krém používám v létě je lehký a tak když jsou vysoké teploty se hodí. Jsem s ním spokojená.
 
Nivea krém- tu zná každý asi není potřeba říkat, že je skvělá.


Amia active oční odličovač- 2 fázový odličovač, který před aplikací protřepete. No musím říct, že mě nenadchnul. Je mastný prostě hrůza.
 
Avon krém na ruce- o tomhle krému na ruce jsem psala stačí se mrknou do historie (Krémy na ruce).
 
Balea šampon Oil Repair- opět je o něm článek (Šampony na vlasy).
 
Cien šampon proti lupům- už jsem o něm psala ( Šampony na vlasy).
 
Balea sprchový gel- můj oblíbený sprchový gel, krásně voní a hydratuje. Můj neoblíbenější. Už mám v zásobě další dva :D.
 
Listerin ústní voda- jsem s ní moc spokojená. Pálí teda až moc. Ale jako prevence proti zápachu z úst, zubnímu plaku je dobrá.
 
Zubní pasta Vademecum- myslím, že by měla bělit zuby, ale bohužel nic se nekonalo. Nevím co jsem si myslela, ale jako obyčejná pasta je dobrá.
 
 
Krásný sluneční den přeje Kyrkys :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat