pondělí 22. dubna 2013

L'Oréal Paris VOLUMISSIME Mascara Extra Volume - Řasenka pro maximální objem

Ahojky světe, jsem tu s další recenzí na řasenku. Řasenky od značky L'Oréal Paris mám ráda. Řasenku jsem zakoupila v Evě, kde stála 100,- Kč a na internetu jsem ji našla za 359,- Kč. Takže jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet za tak nízkou cenu. Vůbec nevysychá jako jiné řasenky co jsem vlastnila. Ale přijde mi za tu cenu, že nedělá takový objem co slibuje. Navíc mi slepila řasy. Moc s ní spokojená nejsem. Jako její plus je, že nežmolkuje a nerozmazává se. Určitě bych si místo téhle řasenky opět pořídila řasenku od Miss Sporty na kterou jsem recenzi už dělala. A jak moje řasy vypadají s touhle řasenkou?


Samotná řasenka

Kartáček
 
 
 Řasy bez řasenky
 
 Řasenka na řasách bez použití kleštiček
 
 Řasenka s kleštičkami

Máte s řasenkou zkušenosti? Dejte mi vědět jaké :-)

Přeji krásný den :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat