úterý 23. července 2013

Artdeco - Báze pod oční stíny

Ahoj světe,
 
jsem tu s další recenzí. Tentokrát se bude jednat o bázi pod oční stíny od značky Artdeco. O této bázi jsem četla samou chválu. Tak jsem neodolala a bázi si pořídila. Než jsem si bázi od Artdeca pořídila, měla jsem bázi od Elfu ze základní řady, na kterou jsem zde zpracovala recenzi. Musím říct, že báze od Artdeca je opravdu nejlepší báze pod oční stíny. Bázi opravdu doporučuji, pokud máte mastnější víčka jako já nebo Vám stíny nedrží. Za sebe bázi od Artdeca moc doporučuji.
 
 
BÁZE
 


Její plusy?
  • Sjednotí barvu očního víčka.
  • Báze stíny zvýrazní, stíny jsou živější.
  • Vůbec neubývá.
  •  Stíny s bází vydrží celý den.
  • Stačí jen tenká vrstva a roztírat na očním víčku než se báze vstřebá.
  • Voní moc příjemně.
Její mínusy?
  • ŽÁDNÉ!!!
 
 
Jakou bázi pod oční stíny používáte Vy?
 
Krásný den přeje Kyrkys :-))
 


19 komentářů:

  1. Mně teda nikdy žádná báze nefungovala :-(

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už jsi zkoušela Artdeco? Když jsi nanesla bázi nechala si ji zaschnout?

      Vymazat
  2. Hocaka baza je lepsia ako nic.Ja mam od UD,ale na tuto sa tiez chystam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám právě naopak, ale než mi tahle dojde mám čas :D Chci vyzkoušet UD.

      Vymazat
  3. Já jsem nikdy báze nepoužívala, pokud mám kvalitní stín, tak je pigmentovaný dobře i bez báze, nevím, ale nikdy jsem tam rozdíl neviděla, je fakt, že jediná báze, kterou jsem vyzkoušela byla od Urban Decay. Ale prostě mi to přijde zbytečné, pro mě. I když vidím, že tato je fakt skvělá, tak proč ne:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám mastná oční víčka. A pro mě je to nepostradatelný produkt. Já v tom tedy rozdíl vidím a to velký :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem z této báze také stále nadšená :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Mám jí také už delší dobu a za nich bych jí nevyměnila! Hlavně v létě, jen tak bez stínů se mi hend nemastí víčka :)

    OdpovědětVymazat
  7. bázi pod oční stíny jsem nikdy neměla, ale poslední dobou o ní uvažuji, protože když jsme byly v úterý ve Vídni, v autě bylo šílené vedro a ze stínů nezbylo skoro nic :/:(( můžu se zeptat, kde a za kolik ji seženu? děkuji :)

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Báze pod oční stíny jsem nikdy nepoužívala, ale možná jednou nějakou zkusím :)

    OdpovědětVymazat