neděle 21. července 2013

Domácí pleťové masky - medovo-kávová maska na pleť

Ahoj krásky,
dnes jsem si připravila domácí masku na pleť a to jen ze dvou ingrediencí. Před nanesením masky je nutné dobře vyčistit pleť.  Budete potřebovat jen med a kávu. Nechte na pleti tak 15-20 minut. Po uplynutí doby smyjte vodou.
 
PROČ KÁVU?
  • Kávový olej je prevence proti vráskám.
  • Kosmetičky kávu doporučují do vlastního krému. Stačí trošku kávy přidat do Vašeho krému.
  • Káva skvěle hydratuje.
  • Káva pleť rozzáří.
PROČ MED?
  • Med se používá jako složka masek na předcházení vráskám a čištění pokožky tváře a rukou.
  • Vyhlazuje vrásky, zlepšuje prokrvení.
 
 
CO JE NA MASKU POTŘEBA
 
VEZMĚTE SI MISKU,  DO KTERÉ DÁTE MALOU LŽIČKU KÁVY A POLÉVKOVOU LŽIČKU MEDU
 
DOBŘE INGREDIENCE SMÍCHEJTE
 
A MŮŽETE APLIKOVAT NA PLEŤ :D
 
 
PO SMYTÍ MASKY JE PLEŤ OŽIVENÁ
 
APLIKUJTE MED I NA RTY A BUDETE JE MÍT HYDRATOVANÉ
 
 
Doufám, že sem Vás inspirovala masku vyzkoušet. Já ji aplikuji na pleť pravidelně a je to na ní znát. Určitě to není poslední tip na domácí masku.
 
Krásný den přeje Kyrkys :-))

10 komentářů:

  1. ja si robievam peeling zo zrnkovej kávy plus medu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tobě to ale sluší :-) Díky za tip!

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No sluší jako bych měla na sobě bahno :D Nemáš za co :-)) Už jsem se zařadila do soutěže. Děkuji moc.

      Vymazat
  3. Jůůůů, to zní dost zajímavě! O kávě v pleťové masce slyším poprvé!
    Že pomáhá jako peeling na celulitidu, to už jsem zaslechla a zvědavě vyzkoušela. Ale na ksichtík? Píšu si a testnu! :-)
    Bebe
    Růžový chroust"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se ti líbí recept na domácí masku. A klidně mi po testování napiš svůj názor :-))

      Vymazat
  4. Káva ze hydratuje........?
    Ehm..........

    OdpovědětVymazat
  5. Neměla by se použít ale káva čerstvě umletá? V rozpustné kávě asi žádný olej není.

    OdpovědětVymazat