čtvrtek 11. července 2013

Kalorie v pohybu - Běh

Ahoj krásky,
 
dnes to bude na téma běh. Pokud toužíte po štíhlé, pevnější postavě. Není nic jednoduššího něž začít běhat.  Kromě kvalitní obuvi více nepotřebujete. Běh Vás nic nestojí.
 


 
 
Začít můžete kdykoliv bez ohledu na věk. Ovšem pokud máte problémy se zdravím, tak se raději poraďte se svým doktorem. Doktor Vás vyšetří a uzná za vhodné, jestli můžete začínat s během. Běh není nejvhodnější pro lidi s nadváhou, slabým srdcem, ani pro ty, co mají zdravotní problémy s klouby a pohybovým aparátem.
 
 
Předtím než začnete běhat je dobré si pořídit kvalitní běžeckou obuv. Protože namáháte klouby a dopadáte na nohy!!!
 
 
Je nejlepší začínat rychlou chůzí min. 30 minut. Následně můžete přidat mírný běh. Běhejte a až budete vědět, že nebudete moc, tak zařaďte chůzi. Hlavní je u běhu pravidelně dýchat - pokud nebudete pravidelně dýchat, tak se objeví píchání boku. Já se nadechuji nosem a vydechuji pusou.
 
 
Klidně běhejte sami nebo s kamarádkou. Můžete běhat i ve skupině lidí. Bude to pro Vás více motivující. Pokud bych skupinu brzdila, budu se snažit dělat všechno proto, aby se tak příště nestalo. Je to přece dobrý pocit, když pak budete v první řadě skupiny a Vás bude brzdit někdo jiný.
 
 
Určitě je lepší běhat pro sebe s radostí. Také pro pocit, že děláte na svém zdraví a postavě než pro výkon.
 
 
Já jsem běhala minulé léto stále, alespoň jsem se snažila. Ale bohužel jsem přestala s během. Běhala jsem s přítelem ( on na kole a já u něj běhala ). V současné době cvičím sedy-lehy a pilates.
 
Jak jste na tom s během Vy?
Krásný den přeje Kyrkys :-))
 

2 komentáře: