úterý 30. července 2013

Nivea - Výživné tělové mléko pro velmi suchou pokožku 400 ml

Zdravím všechny moje zlatíčka,
 
dnes to bude recenze na tělové mléko od Nivei. Jedná se o tělové mléko na suchou pokožku. Slibuje dlouhotrvající a intenzivní péči. Obsahuje minerály a zvláčňující látky jako redukci hrubosti suché pokožky. Tělové mléko dlouho vydrží, alespoň mně. Navíc krásně voní - jako všechno od značky Nivea. Pokožka voní i druhý den po namazání. Určitě ho doporučím lidem, co mají suchou pokožku. Nedoporučuji ho lidem, co nemají rádi mastné mléka.
 
TĚLOVÉ MLÉKO
 
POPIS TĚLOVÉHO MLÉKA
 
TĚLOVÉ MLÉKO PO ROZETŘENÍ

SLOŽENÍ TĚLOVÉHO MLÉKA

 Jeho plusy?
  • Krásně voní.
  • Opravdu obsahuje mandlový olej.
  • Je sice mastný, ale pro někoho, kdo má suchou pokožku je to záchrana.
  • Po natření se tělové mléko vstřebá a zanechá pokožku hydratovanou.
  • Pomáhá redukovat suchá místa na těle.
Jeho mínusy?
  •  Pro mne žádné, ale pro někoho, že je dost mastný.
 
Za sebe tělové mléko doporučuji. Máte s ním zkušenosti?
KRÁSNÝ DEN PŘEJE KYRKYS :-))

7 komentářů:

  1. Mamina si ine mlieko ani nekupuje.Na mna je moc mastne,takze beriem skor light verzie Niveiky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, pokud má někdo suchou pokožku, tak je tohle mléko dobrá volba :-)

      Vymazat
  2. Je super, taky ho hodně dlouho používám, ta pumpička mi vyhovuje.. Nivea prostě nezklame:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho kdysi používala taky, ale strašně mi vadilo, jak dlouho po použití jsem měla na pokožce pocit mastnoty. Prostě mi to vadí, tak jsem radši začala používat od Garnier Intensive 7 days s kakaovým máslem. Po použití se hned krásně vstřebá, nezanechává mastný film a krásně voní. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. používám v zimě kdy trpím suchou pokožkou teď v létě beru odlehčené verze :)

    OdpovědětVymazat