středa 20. března 2013

Elf kosmetické štětce

 
 

ESSENTIALS Štětec na pudr:



S tímto štětcem jsem docela spokojená. Pro někoho může být hrubý. Štětec je multifunkční a výborně funguje také při použití s krémovými a tekutými makeupy, ale já ho používám jen na pudr.


STUDIO Stipple Brush:
















STUDIO Stipple Brush je pro mě nejlepším štětcem co mám z Elfu. Je měkký je to moje zlatíčko. Miluji chvíle, kdy si s ním nanáším make-up :-).


ESSENTIALS Štětec na make-up:
















Nejsem spokojená s tímto štětcem. Při nanášení make-upu dělá čáry a stejně make-up musím rozetřít prsty. Takže mi přijde zbytečný. Tak s ním doma nanáším masku na pleť :D.


Štětec na tvářenku z kolekce BEAUTY SCHOOL 2012:















Jsem s ním spokojená. Je měkký a hebký. Krásně se s ním nanáší tvářenka. Pro mě super.


ESSENTIALS Štětec na oční stíny stínovací:















Myslela jsem, že bude lepší. Štětec je tvrdí a vůbec s ním nejdou rozetřít přechody mezi stíny. Za mě hrůza a nedoporučuji.

Štětec na oční stíny z kolekce BEAUTY SCHOOL 2012:
















Štětec je měkký a krásně se s ním nanášejí stíny. Bohužel už není v prodeji.


ESSENTIALS Houbičkový štětec pro kouřové líčení:
















Tenhle štětec je dobrý. Krásně rozmaže linky kolem očí, jsem spokojená!


ESSENTIALS eye crease brush:

















Používám ho na obočí a jsem spokojená. Ale bohužel se mi rozpadnul, tak mi ho přítel přilepil k sobě.

Ceny produktů najdete na stránce Elfu- www.elfkosmetika.cz/ Doufám, že se Vám recenze líbila :-).

Krásný den Kyrkys :-))













Žádné komentáře:

Okomentovat