úterý 19. března 2013

Péče o moji pleť- čistící přípravky

Ahojky všem, dneska se chci s Vámi podělit o tom jak pečuji o svojí pleť a začnu čistícími přípravky na moji pleť. Nejdřív bych chtěla napsat, že mám pleť citlivou až sušší, ale někdy mám období, kdy moje pleť mastnější a dělají se mi pupínky. 

A před několika lety jsem trpěla akné hlavně na tvářích vůbec jsem nevěděla co to může způsobovat a tak sem neustále používala čistidla a krémy s alkoholem a to bylo ještě horší. Trpěla jsem bolestí a hlavně jsem nechtěla chodit mezi lidi. A najednou sem uvážila proč chlapi mají krásnou pleť i když nic nepoužívají? :D Tak sem se rozhodla, že na pleť nic používat nebudu a každé ráno i večer jsem se samozřejmě odličovala, ale nemazala jsem se žádným krémem. A hele ono to opravdu pomohla :-). Po dlouhé době co mi pupínky zmizely jsem začala používat šetrnější přípravky a opravdu to je lepší.

Aktuální čistící přípravky co používám:

Zleva: 

Cien mycí gel- tento gel je průměrný, hezky vyčistí, ale pro suchou pokožku bych ho nedoporučovala. I mě dost vysuší. Jeho parfemace se mi líbí. Já ho používám pro odlíčení ve vaně. Koupila jsem ho v Lidlu za směšných 40,- Kč.

 Freeman detoxikační pleťová maska s čokoládou a jahodou- masku jsem si koupila hlavně kvůli vůni. Voní jako čokoláda, jahodu tam necítím. Když sem masku nanesla, tak mě začala stahovat až sem se lekla :D Po smytí masky je pleť hebká a vyhlazená, ale určitě žádná maska nepomůže od velkých pórů.  Cena okolo 150,- Kč.

Amia active oční odličovač- 2 fázový odličovač, který před aplikací protřepete. No musím říct, že mě nenadchnul. Je mastný prostě hrůza. Všude jste mastná, pokud se Vám olej dostane do očí není to příjemné. Cena asi 60,-Kč.

Solutio Jarisch- je vhodný na ekzém, opruzeniny. Koupila jsem si ho protože jsem potřebovala zklidnit pokožku po ekzému. Občas mám okolo rtů ekzém, protože mám alergii na formaldehyd. Ale pokud nepoužiji make-up, tak ho aplikuji jako pleťovou vodu. Cena okolo 60,- Kč.

Lirene micelární voda- koupila jsem si ji po recenzích na internetu. A mám z ní smíšený pocit. Je určena na oči i pleť. Hezky odličuje make-up, ale co se týká oči, tak z ní nadšená nejsem. Oči vysušuje a to mi dost vadí. Její parfemace mi nevadí. Cena okolo 80,- Kč.

Garnier Essentials Pleťová voda pro suchou pokožku- Obyčejná pleťovka se kterou jsem spokojená je s výtažkem s růže. Pleť nevysušuje a zklidňuje. Cena okolo 130,- Kč.

Bioderma micelární voda Sensibio H2O- ještě ji zkouším, ale můžete se těšit na recenzi.


Tak já doufám, že jsem Vám dala nějaké tipy. Určitě mi napište co používáte na pleť Vy. Ještě bych chtěla říct, že s blogem teprve začínám a moc s tím neumím.

Mějte krásný den Kyrkys :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat