středa 27. března 2013

Nový sestřih vlasů

Ahoj, aby toho nebylo málo. Včera jsem zašla ke kadeřnici s mým přítelem. Přemýšlela jsem, že si nechám ostříhat ofinu na patku. Ale nakonec jsem se odhodlala si vlasy sestříhat. Ale mám z toho divný pocit. Mám vlasy o nějaký ten centimetr kratší. A jak to dopadlo?
 
 
 
 
 
 
 
 
Jsem celkem spokojená. Co na to říkáte?
 
Krásný den přeje Kyrkys :-))

7 komentářů:

  1. mě se to líbí, hlavně teda ta barva vlasů, máš je pěkné. Já si vždy nechávala taky takhle, ale teď se mi více líbí do rovna délka, tak už poslední roky to nechávám stříhat do rovinky:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také stříhala do rovna, ale časem to omrzí. Zkusit se má všechno :-) Zkus také změnit barvu vlasů.

      Vymazat
  2. paráda!! :-) já jdu za dva týdny a celkem se toho bojím, protože nemám ráda změny,ale na druhou stranu chci změnu :-)Tak jsem zvědavá, co z toho vyleze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, není se čeho bát. Vlasy narostou. A ty máš dlouhé vlásky? Jaký chceš sestřih?

      Vymazat
  3. já jdu zítra, ale jen na konečky po létu, tak snad to dopadne dobře :) máš pěknou barvu vlasů

    OdpovědětVymazat