úterý 19. března 2013

Péče o pleť- krémy, masti


Ahojky, dnes podruhé. Ráda bych Vám ukázala moje krémy a masti na obličej.

Aktuální krémy a masti co používám:

Zleva:

Indulona univerzální- myslím si, že Indulonu každý dobře zná. Modrá Indulona je prostě klasika. Je hutnější a tak nebude vyhovovat mastné a smíšené pleti. Pro mě je to v zimě nepostradatelný pomocník, hlavně v zimě pokud mám suchou pleť a to nejen na pleti ale také na rukou. A navíc krásně voní.

Infadolan mast- Infadolan je mast s obsahem vitamínů A a D vhodná k urychlení obnovy poškozené pokožky. Je zvláště vhodný k promazávání suché pokožky, u pacientů s atopickou dermatitidou a k prevenci opruzení u dětí a dospělých. Pro mě jednička jak na natření nosu při rýmě, tak celého obličeje.

ZINKOVÁ mast- ZINKOVÁ mast je určená k ochraně a ošetření pokožky v místech, kde dochází k jejímu častějšímu pocení. Holky i kluci  kdo máte problém s akné nebo pupínky, tak doporučuji vyzkoušet!! Doporučila jsem ji kamarádce a je s ní velice spokojená a já také pokud se mi na obličeji vyrojí pupínek, tak namažu a do rána je fuč :-)).

WELEDA Měsíčkový pleťový krém- Měsíčkový pleťový krém Weleda chrání a pěstí citlivou pokožku obličeje kojenců i dětí. Složení s mandlovým olejem, včelím voskem a tukem z ovčí vlny chrání pokožku. Výtažek z ekologicky pěstovaného měsíčku lékařského ve 100% BIO kvalitě má hojivé a zklidňující účinky. Krém je vhodný zejména pro suchou a citlivou pokožku. Je dost mastný a v zimě pro mě ideální pomocník. A voní jako klasický přírodní krém.

Loreal nutri - gold SILK denní- krém ještě zkouším, ale těšte se na recenzi :-))

Nivea krém- tu zná každý asi není potřeba říkat, že je skvělá.

 Balea vazelína- seženete ji v Dmku.  Já s ní mažu celé tělo včetně obličeje a rtů.

Garnier hydratační krém- hydratační krém používám v létě je lehký a tak když jsou vysoké teploty se hodí. Jsem s ním spokojená.

A jaké krémy nebo masti používáte Vy?


Mějte krásný den Kyrkys


 

Žádné komentáře:

Okomentovat