úterý 19. března 2013

Kosmetika Elf

 


Paletka stínů- Beauty Eye Manual:























Paletku používám často. Už jsem dva stíny vypotřebovala. Odstíny které jsou vypotřebované nemám vyfocené na ruce. Paletka vlastní nude stíny. A jsem s ní spokojená. Můžete se těšit  na líčení s paletkou v akci :-). Cena byla okolo 100,- Kč.

ESSENTIALS Bronzující pudr v odstínu Luminance a tvářenka v odstínu Shy:




























Bronzer má krásný odstín a hodí se i pro bledulky na zimu. Bohužel je hrubě namletý a tak mi zkameněl (nemohu najít ten správný výraz). Tvářenka je také super, ale jedno jim vytknu a to, že jejich výdrž není veliká. Cena okolo 40,- Kč.

STUDIO Sada na obočí v odstínu Medium:


Se sadou na obočí jsem spokojená. Krásně obočí zvýrazní. Cena 97,- Kč.


STUDIO Báze pod stíny a fixátor linek:














První je barva báze, ale po rozetření není tak oranžová. Další je stín bez báze a následně je stín s bází. Cena 97,- Kč.


 ESSENTIALS Báze pod oční stíny v odstínu Nude:


 




 

















S bází jsem spokojená, vydrží mi na ní stíny celý den. První je barva báze a následně stíny bez báze. A poslední je stín s bází. Cena 39,- Kč.

S výrobky od Elfu jsem spokojená. Jaké máte zkušenosti Vy s kosmetikou Elf?


Krásný den Kyrkys :-))


 
 

6 komentářů:

  1. Já jsem si od Elfu kdysi obejdnávala stíny, pudr, laky na nehty a vodičku na akné. Musím říct, že vodička pomáhá jak kdy, někdy trochu pálí, ale za cenu 30,- co chtít taky že :D pudr je sypký, takže pro mě trochu nezvyk, je ale bílý - transparentní, takže se nespletete v odstínu, dělá opravdu jemnou pleť a jediné co je asi mínusem bych řekla že hodně zvýrazňuje chloupky. Stíny jsou super, když je namočím tak poměrně dobrá pigmentace, akorát mi přijde, že se mastí a tím jejich účinnost klesá. Laky na nehty jsou fain, akorát jeden přišel opatlaný a nějak rychle vyschl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,chtěla bych se zeptat jakej je ten štětec na make-up?
    Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, se štětcem jsem moc spokojená. Je to můj jedinný štětec na make-up. Takže ho nemohu s jiným štětcem srovnat, ale mě vyhovuje. Nemáš za co :-*

      Vymazat
  3. Kde se ta kosmetika ELF prodává? Ta paleta očních stínů vypadá úžasně, přesně dle mého gusta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, tuhle paletku už neseženeš, ale mají jiné paletky v nabídce mrkni sem :-) http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/studio_profesionalni_rada/oci-a4db016385382b/paletka_100_ocnich_stinu__-_limitovana_edice/cz

      Vymazat