neděle 13. dubna 2014

Alnatura kokosový olej + malé srovnání s Purity Vision kokosový olej

 
Krásný den moje sluníčka. Dneska se vrhneme na recenzi kokosového oleje. Než začnu se samotnou recenzí, ráda bych zmínila, že jsem vyzkoušela ještě jeden kokosový olej od PURITY VISION, který používám stejně jako tenhle od Alnatury. Kokosový olej je zázrak na všechno!
 
Alnatura kokosový olej
 
 
Popis + obejm
 
Je bílý než se rozpustí
 
Jak se rozpustí je z něj olej - NE NE? :D

Zralé plody jsou ručně zpracovávány tradiční metodou lisování za studena. Jedině tak si olej uchovává všechny vitamíny prospěšné lidskému organismu. Je bohatý na antioxidační látky, které pomáhají organismu vypořádat se s působením volných radikálů a zpomalují tak proces stárnutí. Stimuluje přirozené regenerační procesy buněk a tím podporuje schopnost pleti obnovit se vlastními silami. Je vhodný na pečení, smažení, vaření. A jeho chuť je lahodná a opravdu dobrá. Občas ho ujídám, když se s ním mažu.
 
Na co všechno se dá použít?
 
Výborný na vaření, pečení i do studené kuchyně.
Podporuje trávení a správnou činnost metabolismu.
Neoxiduje a je stabilní i při vysokých teplotách.
Neobsahuje cholesterol.
Jídlům dodává lahodnou chuť a punc exotiky.
Ideální péče o pleť, tělo a vlasy.
Účinný na celulitidu i hubnutí.
Výborný masážní olej.
Intenzivně hydratuje, chrání a přirozeně regeneruje.
Vhodný i pro velmi citlivou a alergicky reagující pokožku dětí i dospělých.
 

Na co ho používám já? Jaký je rozdíl mezi Alnaturou a Purity Vision?
 
Používám ho na, co si vzpomenu. Ráda si s ním namažu celé tělo, pleť. Navíc po slunění je to naprostá jednička na zklidnění pokožky nebo spálené pokožky. Když mám chuť na něco dobrého, tak ho ujídám a moc mi chutná - lepší než si dát sladké. Kokosový olej je i zázrak na vlasy - někdo ho vtírá do vlhkých konečků a já si s ním dělám masáže pokožky hlavy a vlasový zábal. Zábal nechám působit klidně přes noc a vlasy jsou po něm opravdu jemné, krásně lesklé a celkově hezké. Pokud si chceme s přítelem namazat navzájem kokosák je jasná volba. Navíc příjemně voní po kokosu. Je to lehká kokosová vůně. Navíc ho s přítele občas použijeme místo lubrikačního gelu. Někde jsem se dočetla, že tím předcházíte vaginální mykóze (kvasinková infekce).
 
 
Pokud bych měla napsat rozdíly mezi Purity Visione a Alnaturou, tak vůně u obou je stejná taková jemná kokosová. Alnatura mi přijde kvalitnější, jelikož Purity Vision mi přijde, že hrudkovatěl a malé hrudky šli špatně rozetřít na těle. Jinak si myslím, že jsou stejné.
 
 
Nalákala jsem Vás ke koupi kokosového oleje nebo patříte do skupiny jako já a máte ho doma vždy po ruce?

Krásný den přeje Kyrkys.


17 komentářů:

  1. Mááám :-) mám ten od Alnatury, koupený už asi 2 měsíce, ale teprve týden jej používám - byla docela zkouška pevné vůle si počkat, až vypotřebuju jiná mazadla, ale nechtěla jsem mít otevřených 50 různých krémů, másel a olejíčků naráz.. a je báječný, úžasný a jedinečný, a je fakt, že jsem si teď zvykla při mazání i ujídat, tak snad se mi to nestane, až si budu patlat nějakou masku nebo krém :-D a ta vůně, lehká kokosová, ta je super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda kokosák, zatím kupuji od Purity. Díky za srovnání. Jak jsou na tom cenově?

    OdpovědětVymazat
  3. Alnatura vychází levněji, já nakupovala bez předchozí zkušenosti s kokosákem, takže jsem volila i podle toho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám z kokosovýho oleje ten monoi a máš pravdu.... je to zázrak =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. To je věc, kterou si budu opakovaně kupovat asi už celý život. Fakt je, že ho využiji na všechno. Jak v kosmetice tak ve vaření. Naprosto jsem si na něm zamilovala míchaná vajíčka a volská oka, o palačinkách nemluvě. Vymazávám s ním i formy na pečení.Úplně odsunul obyčejný a olivový olej. Bohužel taky na něm nelze dělat všechno, páč se hodně přepaluje. Jinak si z něj vyrábím i domácí krémy a jsem naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. já se chystám na výrobu pomády na rty, zkusím z kokosáku a z olivového oleje :-) já si pomády ráda kupuju, mám jich strašně moc, ale posledně jsem měla dost času, tak jsem vybírala a vybírala a úplně mě šokovalo, že takové malé nic má napsáno složení na 5 řádků!!! tak zkusím vlastní jen ze včelího vosku a oleje, prý jsou suprové

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám Purity Vision a jsem spokojená. Používám jen na vlasy, na obličeji to nesnesu, ucpávalo mi to póry. A pak samozřejmě v kuchyni - lívance a palačinky, nebo nějaké pečené mňamky. (Nebo jen tak, mňam!)

    OdpovědětVymazat
  8. Nik: Ani mi to neříkej taky tady mám takových másel otevřených :D Je super ♥

    CosmeticsAndThings: Purity Visíon jsem si kupovala jen malé balení myslím okolo 80,- Kč. Alnatura stojí 209,- Kč.

    Tess Mart: Hodí se na všechno :-) Boží věc.

    Lady eS: Moje řeč. A jak si děláš z něj krém?

    Nik: Určitě lepší než kupované, já jsem si nedávno objednala ručně dělanou kosmetiku, takže potom bude recenze :-)

    Munkey: Je to mňamka ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Kyrkys monoi si moc na pánev nenaleješ =D protože je tam ta kytka tiaré...

    OdpovědětVymazat
  10. Kyrkys: Klasicky z bambuckého másla, vosku k tomu přidám buď to kakaové máslo nebo nějaký olej lisovaný za studena. A samozdřejmě ten kokosák. Už mi skončilo kupování krémů, alespoň na něčem trochu ušetřím.

    OdpovědětVymazat
  11. Já doporučuju jedině Saloos kokosák :). Měla jsem i ten od Purity Vision a ten Saloos teda nesrovnatelně lepší. Saloos i líp voní a chutná. Ten Purity Vision má takovou divnou pachuť a pavůni, když ochutnáš Purity Vision a hned po něm Saloos, jde to dost poznat. Je prostě vidět, že ten Saloos je o dost kvalitněji udělaný :). Psaly to i holčiny v diskuzích, nevěřila jsem, ale pak jsem právě koupila ten Saloos a opravdu, je to jiná liga. Doporučuju zkusit :).

    OdpovědětVymazat
  12. Marťa: Určitě vyzkouším, ale jsem spokojená s oběma.

    OdpovědětVymazat
  13. Už se na něj dlouhou dobu chystám! láká mě ten od Alnatury, ale čekám, až vypotřebuji všechny krémy,co mám doma ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Beauty pusinka: Určo budeš spokojená

    OdpovědětVymazat
  15. Mám zkušenost i s Purity Vision i s Alnaturou, ale i s dalšími. Mám stejný názor jako ty, Alnatura je lepší a kvalitnější, ale úplně nejlepší je kokosák od Saloos :). Jenže ten se mi docela blbě shání, ve zdravé výživě je pořád vyprodaný, a tak často kupuju Alnaturu :).

    OdpovědětVymazat